Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Dag, ik vind het comfortabel om het nieuws en het weer op 'een' uitgesteld te bekijken . Ik zou het handig vinden indien dat zou kunnen via het tv-toestel , serie-opnames . Echter , als ik het nieuws programmeer ' serie opnemen' mag ik van alle nieuwsuitzendingen genieten alhoewel ik enkel de versie van 19:00 verkies . De overige nieuwsuitzendingen worden ook opgenomen en na enkele dagen bekom ik een onoverzichtelijke lijhst van overbodige nieuws opnames . Op het tv-toestel kan ik ook via het zenderoverzicht elke dag de gewenste uitzending selecteren en opnemen maar dat is wel wat bezigheid . Ook via de computer kan ik via tv-overal een uitzending kiezen en zo aanduiden of ik deze opgenomen wil hebben . Zou het niet mogelijk zijn , zoals bij telenet , dat ik op het tvtoestel/zenderlijst het gewenste nieuwsuitzending aanduid en dat enkel die uitzending elke dag wordt op genomen ?
Hallo, Op de website is er 48/8 haalbaar voor mijn adres, dat is hoger dan wat er vroeger stond. Ik had ongeveer een snelheid van 30/4 en dat is nu opeens 15/2 geworden. Ik zit niet aan de limiet. Enig idee waarom dit gebeurt? Groeten
Ik dacht dat het opgelost was, maar ik heb een herinnering ontvangen weer van 160 euro. Dit bedrag moet ik zogezegd betalen voor een decoder verder staat er geen informatie bij. Ik heb de decoder ook teruggestuurd maar weet niet of ze het ontvangen hebben en begrijp nog steeds niet waarom ik 160 euro zou moeten betalen?!
wat houdt dit in en hoe kan ik dit stoppen
Geachte proximus wil je aub de oude klantendagen verwijderen Zelfs van 2015 staat er nog op Een beetje beter u site op-to date houden Dank u
Ik probeerde al via verschillende wegen het volgende probleem aan te kaarten. Bellen, in een winkel langsgeweest, gemaild. Maar nergens krijg ik duidelijkheid. Hier de situatie : Begin februari koop ik 3x 500 extra Mb's omdat ik over de 5Gb limiet van mijn bundel zou gaan. Op 10 februari vernieuwd mijn bundel. Ik heb terug 5Gb beschikbaar. Daarvan wordt er 1Gb eerst opgebruikt binnen mijn bundel, maar ineens begint het systeem de overige Mb's binnen de 500Mb bij te tellen. Met het gevolg dat op 10 maart mijn bundel vernieuwd maar de 3x 500Mb's in euro's worden aangerekend in plaats van dat die 1,5Gb gewoon bij mij bundel komt te vallen want ik heb nog 4Gb binnen mijn bundel over? Resultaat : een factuur van bijna 140 euro terwijl ik ongeveer 30 euro moet betalen. Op mijn factuur staat ook duidelijk dat ik 2500Mb aan TOTAAL verbruik heb. Kan iemand van de klantendienst dit via deze weg eens uitzoeken. Ik heb al gebeld naar de klantendienst, die deden mij mailen (met screenshots),
Geachte, sinds de maand februari 2018 wacht ik op mijn aansluiting op het adres Goedeluchtstraat 16 te Wenduine (8420), dit voor internet en TV. Sinds begin maart 2018 werd er een nieuwe kabel geplaatst door uw diensten in de woning. Mijn modem werd geplaatst in de woning door uw externe techniekers en dit op 22 maart 2018. Ik wacht nog steeds dat de lijn aangesloten wordt in de kast buiten op de openbare weg (Technische dienst). Met vriendelijke groeten
Ik heb een gratis webruimte op http://www.vandeputte-careel.net, maar kan deze niet meer bijwerken omdat ik de inloggegevens kwijt ben. Dit was destijds een schooloefening en mag zelfs volledig leeggemaakt worden, alleen ik kan er niet bij http://users.skynet.be/fc0399652 (webruimte bij belgacom) Wie kan me verder helpen ? Alvast dank
Ik heb een Tuttimusabonnement; op de "My Proximusapp" zie ik onder andere staan "Phone Line" en daarbij "Oproepen naar mobiel": 1000 minuten; kan ik dan met de vaste lijn tijdens de piekuren naar een mobiel nummer bellen zonder bijkomende kosten of geldt dat enkel tijdens de daluren? Zou niet graag onaangenaam verrast worden.
Hallo, Er is een aanbieding bij Proximus van een iPhone 6 voor 9 euro alleen als ik op de link klik kan ik niet de keuze smartphone + abonnement maken. Kan iemand me helpen? Mvg
geachte, ik ben shana pauwels, de vriendin van lorenzo bergen, mijn vriend heeft op zijn naam een telefoon besteld bij jullie voor mij maar staat op zijn naam wij hebben deze donderdag telefoon gekregen voor de levering van de gsm deze is gemaakte op zondag 25/03/2018 tussen 8u-12u deze voormiddag voormij allemaal goed maar ben ook een werkende persoon en jullie leveranier is gewoon niet komen opdagen waardoor ik 1mijn gsm niet heb en 2 een beetje mijn vertrouwen kwijt ben ik ben hier niet met gedient en hopelijk vinden jullie hier een oplossing voor gelieve ook niet af te komen dat de leveranier hier is geweest want met het mooi weer hebben wij beneden aan de voordeur gezeten en niemand gezien!
Overgeschakeld naar Outlook na Crash Outlook 2010. Ik beschik over recente PST file maar kan die niet invullen omdat deze outlook enkel werkt met imap en relay en niet meer met pop en relay zoals in de versie 2010 Hoe kan ik de oude versie terug extra inladen ?? MVG en graag Hulp.
Ik kwam tot de bevinding vandaag dat mijn voicemail op mijn vaste lijn niet meer actief is. Mijn vaste lijn dateert van begin jaren ‘90 en de voicemail heeft minstens 25 jaar naar behoren gewerkt. Ik wil deze terug instellen maar er wordt steevast naar een persoonlijke code gevraagd om iets te kunnen veranderen en ben die natuurlijk vergeten. Waar kan ik die vinden of opvragen ?
Geachte mevrouw,mijnheer Sinds een week krijg ik een melding van mijn antivirus programma (Avast Security)dat mijn modem niet juist geconfigureerd is en dat er een upgrade moet gebeuren van de firmware.Mijn computer,tablet en smartphone zouden gemakkelijk kunnen gehackt worden. Kent U dit probleem?Hoe moet die upgrade van mijn b-box3 gebeuren? Mvgr
Beste, in het menu zie ik staan dat we 3 kadofilms ter beschikking hebben. onder het menu on demand/films zie ik echter nergens "mijn kadofilms" of "blockbusters" staan waaruit ik kan kiezen. Hoe kan ik deze kadofilms opgebruiken? Bedankt!
De proximus TV app werkt niet. Elke keer verspringt het beeld terug naar aanmelden, nadat ik mijn login gegevens invoer.
Voor het allereerst deze week, na al die jaren dat ik naar BBC World News kijk op kanaal 271, komt de TV-gids (EPG) eindelijk eens overeen met het vastgestelde uitzendschema. Ik kan enkel hopen dat dit na vannacht, bij de overschakeling op de zomertijd, ook zo zal blijven.
Wonesdag heb ik uit mijn familus pack mijn vast nr laten schrappen en dus overgestapt naar een minimus. Donderdagochtend bleek dat proximus foutievelijk ook de TV dienst, en mijn kortingprogramma's had stopgezet. Die ochtend heb ik gelijk om contact opgenomen om dit te laten controleren/rechtzetten. Operator heeft mij beloofd dit met prio te laten rechtzetten . Echter die avond hebben we nog steeds geen beeld. De rest van de avond aan delijn gehangen met Proximus maar niemand kon mij helpen, wel de belofte dat het vandaag in orde zou. Ondertussen hang ik al weer 3 uur aan de lijn (van kastje naar de muur) want we hebben nog steeds geen beeld en niemand kan helpen. Bovendien krijg ik te horen dat het wel eens tot na het weekend zou kunnen duren. Voor mij is het onbegrijpelijk dat een dienst,ongevraagd, deactiveren slechts een uur duurt maar deze opnieuw activeren nu al meer dan 2 dagen moet duren
Wij hebben 2 zonen die te veel gamen. Als ouders willen we dit in goede banen leiden en beperken maar botsen regelmatig op problemen. Zij hebben hun laptop nodig voor school, smartschool,... Bestaat er een manier waarop je kinderen hun laptop onbeperkt kan laten gebruiken voor school maar beperkt in tijd om te gamen zonder dat je er gans de tijd moet naast zitten?
Ik krijg telkens de melding 'Geen toegang: de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)'. Maar Proximus TV is wel degelijk in mijn pakket inbegrepen. Hoe los ik dit op? Klantnummer: 57553
Dear Sir/Madam, I am a new customer at Proximus and I have signed up for a Tuttimus pack with a discount for LG TV. It has already been 1.5 months since the signing of the contract and I got no update about the status of delivery of the TV. I hardly want to terminate the contract with Proximus but at least I need to know when the TV will be at my home. I have called the Support several times and visited the local office of Proximus but at the end there are still no certainty about the TV. Can you please provide me an information regarding the status of the delivery? My customer number should be in the profile. Many thanks! Vadim.
hallo, begin deze week hebben we problemen met onze opnames. Als we willen kijken is het begin en het einde niet opgenomen. Daarom heb ik de V4 decoder gereset maar op laatste blijft hij hangen bij start sowtwa na enkele malen terug te proberen met meer dan uur tussen pauze altijd het zelfde. Dan heb ik de b-box gereset en dan terug de decoder. Maar blijft staan op start softwa. Onze Klantnummer is 713983. Mvg, Eddy
Laatst ben ik, door een bezoek van een medewerker van prox aan huis, overgestapt van telenet naar hier! De verkoper aan huis heeft me verzekerd dat de overstap héél gemakkelijk gaat voor mij, de opzeg van Telenet wordt automatisch geregeld door Proximus! Tijdens de installatie aan huis vraag ik nog eens extra wat ik moet doen met de digirecorder van Telenet. niets is het antwoord! Nu krijg ik een factuur in de bus van telenet; ik heb blijkbaar nog steeds een abonnement bij Telenet, maw, proxmius heeft de opzeg NIET geregeld! Dus heb ik het nu zelf gedaan! Waarom zegt men eerst dat ik niets moet doen om achteraf het toch zelf te regelen én nog eens dubbel moet betalen?? graag, zoals Proximus zegt; we regelen het beste voor u, wens ik dat Proximus hiervoor zijn verantwoordelijkheid neemt zodat ik deze extra kost niet moet betalen! Wie is hier de klant én wie is hier de koning???
Reeds verscheidene keren proberen inloggen op de Proximus tv app, werkt niet... Keert telkens terug naar de log in... Kan dit worden verholpen?
Eind februari besloot ik om naar proximus over te gaan omdat er een goede promotie was. Ik vroeg om alles op 23/03 om te zetten. Ik heb drie keer moeten bellen voor een afspraak voor internet + TV omdat blijkbaar een lasser in de kast moest zijn. Op 04/03/2018 krijg ik na telefonisch contact een voorsteldatum (ik kon deze doorgeven). de dag nadien krijg ik bevestiging dat op 23/03 de installatie zal doorgaan van de technieker(lasser), ik moest zeker thuis zijn. Ik kreeg ook een mail met bevestiging en op my proximus stond de afspraak ingepland. Ik nam hiervoor vrij op mijn werk en kon niet weg. om 15:15 uur dacht ik eens van te bellen naar de klantendienst. Ik ga mijn lijnnummer en de vrouw zei eerst al een andere naam. Met mijn klantennummer kwam ze wel aan de juiste gegevens. Alleen geen afspraak. Ik werd door verbonden met de afsprakendienst. Ook daar vonden ze alleen terug dat de afspraak nog diende ingepland te worden. Het feit dat ik een bevestigingsmail had en de status in
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.