Skip to main content
Reeds verscheidene keren proberen inloggen op de Proximus tv app, werkt niet... Keert telkens terug naar de log in... Kan dit worden verholpen?
graag gedaan 🙂
Beste,



Sinds de overstap naar een Biz abonnement kan ik ook niet meer inloggen op de tv app. Na inlog eventjes ‘Welkom op Proximus tv’ maar daarna terug naar inlog.

Hoe kan in dit oplossen?
Dag Murphy, kan ik via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 van jou het vaste internet/tv klantennummer krijgen, dan maak ik het voor je in orde. MVG, Wim
Je moet eerst nog je myproximus account activeren van je vaste diensten:







http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/...Laat het me weten wanneer dit gedaan is, dan kan ik het verder voor je activere.
Anthony,



Ik heb je gegevens gecheckt en alles staat correct voor jou, heb je nog steeds problemen met de app? Kan je ze eens opnieuw installeren?



Groeten,



Kim


Dag Kim,



Opnieuw geïnstalleerd en werkt nog steeds niet. Het login scherm komt na het inloggen opnieuw tevoorschijn.



Mvg

Anthony
Anthony, lukt dit als je dit via een ander toestel gaat proberen? Grtjs, Charlotte.
Dag Charlotte,



Werkt niet op iPad en ook niet op iPhone. Beide geüpdatet naar het laatst OS.

Gr Anthony
Kan je nog eens proberen?
Kan je nog eens proberen?

Dag Wim, nu werkt het. Bedankt!
Krijg geen toegang op de proximus tv app.
Hallo, kan je nog eens testen? MVG, Wim
Hij doet het. Dankjewel
Graag gedaan.

Reageer