Beantwoord

Multi NL boeket

  • 22 March 2018
  • 12 reacties
  • 1253 Bekeken

wat houdt dit in en hoe kan ik dit stoppen
icon

Beste antwoord door Martin 22 March 2018, 17:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

via de decoder menu of via MyProximus > proximus.be/login kun je opzeggen.
Via het decoder menu een optie annuleren is al sinds x tijd onmogelijk. Tijd dat men bij Proximus zijn eigen 'oplossingen' leert kennen vooraleer men ze tot 'beste antwoord" bombardeert.
Ik ben niet van Proximus ☺️ en lukt het ook niet via MyProximus dan ?
Anders desnoods een privébericht besturen als het niet lukt.
NB: en anders kun je nog proberen via dit > webform
enfin ik geef je maar mee wat ik zelf vind door even te googelen.
'Lukt het niet via MyProximuw dan?: Niet met een multi boeket bv. dat deel uitmaakte van een oud Maxi pack en dat is veranderd naar bv.een familus/tuttimus en waar Proximus het niet heeft geannuleerd (o.a door alle problemen die dus niet verdwenen zijn in 2018, wat de CEO ook heeft beloofd).
Een beste antwoord echter moet een compleet correct antwoord zijn , al de rest is BS., bedrog.of onkunde.
AUB: begin dit niet te 'liken': op dit forum wordt onmogelijk veel geliked. STOP THE lUNATIC LIKING ON THIS FORUM !!!!
En via die link webform die ik meegestuurd heb, kun je dit toch opzeggen of ook niet volgens u ?
en ik heb zeker niet geliked 😉
Ja hallo, nog beter: een boeket moeten opzeggen via een webform????? (p.s .duur minimum 7 dagen of meer, als er al op gereageerd wordt binnen die tijd: het gaat hier toch maar op een povere OPTIE !!!!!). Als men die niet kan terugvinden in MyProximus???? Dan toch duidelijk iets gecompliceerder? Kijken jij of je 'pa' eigenlijk regelmatig tv? Maar wat is hier belangrijker: oh ja: een 'beste antwoord': en de klant: who cares blijkbaar???
Als jij al niet gesponsord wordt door Proximus, waaraan ik sterk begin te twijfelen, gezien je onaantastbare status hier op het forum, waarom perse willen antwoorden op ALLE vragen eigenlijk???
Gewoon afwachten dan tot iemand van Proximus je verder helpt.
Succes en ik hoop voor u dat het weldra opgelost is.
NB: En als laatste hint mss toch even een Privébericht (klik hier) sturen indien ze hier op de lange duur niet reageren, kun je ook via Facebook of twitter als je zo'n account hebt.

@Proximus community manager, wil je het beste antwoord aub annuleren want Orion beschouwt dit zeker niet dat zijn probleem opgelost is, dank u.
Opnieuw belachelijk antwoord, maar ja standaard response, en niet ter zake doend om een Multi boeket/ander boeket te annuleren en antwoord op de vraag van miliben over wat de inhoud is van het boeket enz. Ach wat, who cares bij Proximus? Ah ja, de de betrokken klant, natuurlijk? en dan nog:?
Krijg jij trouwens een beloning al naar gelang het aantal antwoorden dat je hier geeft, want anders begrijp ik je bijna 24/24 al of niet ter zake doende antwoorden op dit forum niet.
PS: ik moet spijtig genoeg vaststellen dat sommige CM van dit forum NIET AlTIJD even goed op de hoogte zijn van de TV opties etc. Sorry hoor, maar dit is niet OK!!!
Hoe geloofwaardig is de rest van dit forum dan???
Ik begrijp ook niet waarom je denkt dat ik hiervoor een beloning zou moeten krijgen?
Als ik problemen heb moet ik even goed de zelfde weg volgen als ieder andere klant en ook mijn facturen betalen zoals ieder andere klant en nee ik krijg zelf geen korting op mijn factuur en hiermee stopt deze discussie van mijn kant.
Ten eerste: check je antwoord voor je het geeft, want je geeft een antwoord dat allicht een jaar of meer geleden nog kon, maar al lang niet meer, en ten tweede en dat is nog erger dit antwoord, niet meer geldig dus wordt nog altijd goedgekeurd door de CM???
ThomasP soms??? Sorry hoor en ik word dan maar 'banned', maar het is niet zijn eerste fout wat Proximus TV betreft (Netflix etc) en het doet me eraan twijfelen of hij Proximus TV wel door en door kent, zoals het een CM hoort, en het feit dat hij de V6 beoordelingen verwerkt, doet me nu niet bepaald overlopen met vertrouwen in dit hele proces.
Oh ja, Martin, jij bent de super 'beoordeler' van de V6 en de grote 'chouchou' van ThomasP . Toeval Iemand????
Ik vraag ook niet liever dat iemand mijn fouten corrigeert zo leert men bij ....en super beoordeler van de v6 ben ik zeker niet want er zijn veel meer anderen die deze decoder nog grondiger bestudeerd hebben maar veroordeler ben ik ook niet! en dat ik nog fouten ga maken dat is een feit en wie maakt er nooit fouten.....
Vooraleer de CM een antwoord goedkeurt: laat ie zeker zijn dat het ook correct is. Laat het trouwens ook eens gedaan zijn hier op dit forum met die standaard 'beste antwoorden', die goed bevonden worden door de CM, maar waar de de vrager geen oplossing in vindt.
Wat is hier eigenlijk het belangrijkste? Dat iemand die een vraag stelt ook een echt antwoord krijgt, of het feit dat er er een 'beantwoord' vinkje komt????
Het feit dat 'Martin' voor vinkjes zorgt 24/24 lost helaas niet altijd het probleem op, zeker niet als het over TV gaat, gelukkig wel als het over internet/b-boxen etc. gaat. Voor TV: no way.
Ik moet helaas vaststellen dat noch de Proximus centers, noch de telefonische klantendienst, zelfs niet altijd de Proximus medewerkers op het forum echt hun producten/promoties etc. beheersen. Het is soms een echt slagveld.. Ontoelaatbaar, volgens mij.

PS: op het andere forum (fr) is het like gemiddelde 8 hier is het (en het is een low) 60 en dat is zeker niet omdat er meer echte oplossingen zijn. Slaat hier iemand door of zo?