Wonesdag heb ik uit mijn familus pack mijn vast nr laten schrappen en dus overgestapt naar een minimus. Donderdagochtend bleek dat proximus foutievelijk ook de TV dienst, en mijn kortingprogramma's had stopgezet. Die ochtend heb ik gelijk om contact opgenomen om dit te laten controleren/rechtzetten. Operator heeft mij beloofd dit met prio te laten rechtzetten . Echter die avond hebben we nog steeds geen beeld. De rest van de avond aan delijn gehangen met Proximus maar niemand kon mij helpen, wel de belofte dat het vandaag in orde zou. Ondertussen hang ik al weer 3 uur aan de lijn (van kastje naar de muur) want we hebben nog steeds geen beeld en niemand kan helpen. Bovendien krijg ik te horen dat het wel eens tot na het weekend zou kunnen duren. Voor mij is het onbegrijpelijk dat een dienst,ongevraagd, deactiveren slechts een uur duurt maar deze opnieuw activeren nu al meer dan 2 dagen moet duren
Bladzijde 1 / 1
Hallo Thomas, onze excuses voor het ongemak, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven, dan bekijken we het verder. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.