Skip to main content
Antwoord

Proximus TV app werkt niet

  • March 23, 2018
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Ik krijg telkens de melding 'Geen toegang: de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)'. Maar Proximus TV is wel degelijk in mijn pakket inbegrepen. Hoe los ik dit op?
Klantnummer: 57553

Beste antwoord door ElsJ

Khalid Aharoun het zou in orde moeten zijn. Het ging inderdaad over die nummer. Kan u testen? Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • March 24, 2018
Khalid Aharoun kan u mij via onderstaande link het nummer doorgeven waar tv op staat? Dan kijk ik dit graag voor u na.Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 24, 2018
Khalid Aharoun het zou in orde moeten zijn. Het ging inderdaad over die nummer. Kan u testen? Groeten Els