Beantwoord

Problemen na reset V4 decoder

  • 24 March 2018
  • 1 reactie
  • 594 Bekeken

hallo, begin deze week hebben we problemen met onze opnames. Als we willen kijken is het begin en het einde niet opgenomen. Daarom heb ik de V4 decoder gereset maar op laatste blijft hij hangen bij start sowtwa na enkele malen terug te proberen met meer dan uur tussen pauze altijd het zelfde. Dan heb ik de b-box gereset en dan terug de decoder. Maar blijft staan op start softwa. Onze Klantnummer is 713983. Mvg, Eddy
icon

Beste antwoord door Martin 24 March 2018, 13:04

Bekijk origineel

1 reactie

V4 decoder zal moeten vervangen worden door een V5 decoder
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

zie voor verder uitleg waarom die zal moeten vervangen worden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/worden-v4-decoders-systematisch-uit-circulatie-genomen-door-ze-onbruikbaar-te-maken-na-een-factory-reset-43118

Reageer