hallo, begin deze week hebben we problemen met onze opnames. Als we willen kijken is het begin en het einde niet opgenomen. Daarom heb ik de V4 decoder gereset maar op laatste blijft hij hangen bij start sowtwa na enkele malen terug te proberen met meer dan uur tussen pauze altijd het zelfde. Dan heb ik de b-box gereset en dan terug de decoder. Maar blijft staan op start softwa. Onze Klantnummer is 713983. Mvg, Eddy
Bladzijde 1 / 1
V4 decoder zal moeten vervangen worden door een V5 decoder
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
zie voor verder uitleg waarom die zal moeten vervangen worden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/worden-v4-decoders-systematisch-uit-circulatie-genomen-door-ze-onbruikbaar-te-maken-na-een-factory-reset-43118
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
zie voor verder uitleg waarom die zal moeten vervangen worden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/worden-v4-decoders-systematisch-uit-circulatie-genomen-door-ze-onbruikbaar-te-maken-na-een-factory-reset-43118
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.