Vraag
Diensten foutief afgesloten
Wonesdag heb ik uit mijn familus pack mijn vast nr laten schrappen en dus overgestapt naar een minimus. Donderdagochtend bleek dat proximus foutievelijk ook de TV dienst, en mijn kortingprogramma's had stopgezet. Die ochtend heb ik gelijk om contact opgenomen om dit te laten controleren/rechtzetten. Operator heeft mij beloofd dit met prio te laten rechtzetten . Echter die avond hebben we nog steeds geen beeld. De rest van de avond aan delijn gehangen met Proximus maar niemand kon mij helpen, wel de belofte dat het vandaag in orde zou. Ondertussen hang ik al weer 3 uur aan de lijn (van kastje naar de muur) want we hebben nog steeds geen beeld en niemand kan helpen. Bovendien krijg ik te horen dat het wel eens tot na het weekend zou kunnen duren. Voor mij is het onbegrijpelijk dat een dienst,ongevraagd, deactiveren slechts een uur duurt maar deze opnieuw activeren nu al meer dan 2 dagen moet duren
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.