Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
ik ontving volgend sms bericht van u :klantnummer 947441volgend materiaal ontbreekt modem b box....Ik nam contact met uw technieker jan tel 0490 11 10 59 diue bevestigde dat hij deze box meenam en u intussen bezorgde. met vriendelijke groeten, Roger Veerhiest
Donderdagmiddag de Proximus shop in het centrum van de stad binnen om Tuttimus aan te vragen met geschenk van 69 euro ( playstation 4 pro 1tb ) Momenteel zitten wij bij Telenet wat we ook houden tot de Proximus technieker is langsgeweest dus de verkoper vroeg onze simkaarten om nummers over te zetten, tot daar allemaal goed. Uiteindelijk alle info van ons ingevuld en een hoop gele bladzijden meegekregen met als titel '' bevestiging van uw aanvraag '' een datum voor technieker ging nog niet en uiteindelijk zijn wij buiten gezet met de mededeling '' u krijgt binnenkort nog wel een een email en of SMS voor de technieker en om die 69 euro te betalen.'' meer uitleg wou ik niet vragen want de shop stond vol en de verkoper wou duidelijk door naar de volgende klant... Wij komen uit de shop en ik zie meteen dat er in het email adres een letter vergeten is, dus ga meteen terug binnen en vermeld dit aan dezelfde verkoper die, na wat typen op zijn toetsenbord, ons de mededeling geeft '' het
Wanneer ik mijn nieuwe simkaart ophaalde in een proximus winkel werd mij gezegd dat mijn nieuwe kaart in een 2-tal uur zou geactiveerd zijn. We zijn meer dan 24 uur verder en nog steeds niets. Heractiveren via proximus.be.indentifieceren gaat niet want mijn simkaart nummer is volgens de site onbestaand? Iemand een idee? of beter morgen terug naar de proximus winkel stappen?
Ik heb per ongeluk opgenomen opnames van "Open Keuken" van Sandra Bekkari gewist. Kan ik die ergens terug halen? Met dank
Gisteren was ik jarig en keek uit naar de verjaardagsbonus; bestaat die bonus niet meer, want ik hoorde dat Premiumclub "hervormd" zal worden.
ik heb op 22 november proximus aangevraagd tuttimus met een tv voor 69 euro allles was in orde nu bel ik naar de klantendienst hebben ze die aanvraag terug opnieuw gedaan via de telefoon de eerste was iets misgelopen gisterenavond belde proximus me op en alles terug opnieuw gedaan kreeg terug een bevestiging daar is een link waar je kunt op klikken om de status van je bestelling te zien werkt niet nu weet ik het niet meer ze
Beste forumleden, We hebben onlangs enkele nieuwe support video’s toegevoegd, onder andere over het gebruik van de MyProximus website, de Wi-Fi hotspots en de nieuwe Wi-Fi Booster. Bekijk ze allemaal hier 🎥 Geef gerust ook jullie feedback. Groeten, Wim
Ik heb alleen maar het infoscherm op mijn tv als ik mijn modem aanzet. Zappen lukt niet en in tv gids staan alleen de betalende zenders .kan iemand me helpen aub ?
op 04/12/2018 ben ik naar de schop van 1800 Vilvoorde, Leuvensestraat gegaan om een prepaidkaart met behoud van mijn nummer . Ik heb een prepaid kaart ontvangen. De verkoper heeft mijn identiteitskaart en alle gegevens in zijn computer ingevoerd en document laten ondertekenen, om de overdracht van Scarlet naar Proximus te laten gebeuren, geen probleem, twee dagen wachten voor de activering van de kaart met behoud van mijn nummer, volgens de verkoper . Nu ben ik reeds 4 dagen verder , nog steeds geen activering , heb reeds contact opgenomen met de diensten op 06/12/2018 technische dienst , bijna een half uur wachten deze hebben mij verteld , om terug naar de shop tegaan. en ben naar de Proximus shop terug gegaan op 07/12/2018 , meer dan uur met de verkoopster getracht om een oplossing, jullie diensten o.a klantendienst te bereiken , na uitleg van de verkoopster , zelf aan haar, ze hebben haar gewoon wandelen gestuurd, zonder resultaat, de verkoopster van de schop was zo beschaamd ,
sinds kort laat de b-box2 het soms afweten, de kabel van de modem gaat rechtstreeks naar de computer, en toch heb ik soms geen verbinding. met de wifi is het nog slechter, op mijn smartphone krijg ik steeds vaker de melding dat er geen verbinding met de b-box kan gemaakt worden. heb home optimizer geinstalleerd, deze verandert dan wel het kanaal maar het helpt niet. suggesties iemand??? oh ja !! is het normaal dat wanneer je een mail naar de helpdesk stuurt met een vraag, deze mail na 2 maanden nog niet beantwoord is??
Sedert enkele weken geen ondertiteling meer op opgenomen programma's. Oplossing?
ik probeer reeds enkele weken mijn punten in te ruilen voor een iTunes-code Ref.: E459 - telkens blijft het order blokkeren op het laatste scherm waar ik op de bevestiging-knop druk - ik ontvang geen bevestiging-mail - zowel Chrome als Firefox gebruik geeft hetzelfde resultaat - hoe kan ik deze punten alsnog inruilen voor een iTunes-code?
ik heb sinds vandaag een nieuwe sim kaart. Nog altijd geen activatie. Heeft iemand enig idee wanneer wanneer dit in orde komt ? Gsm al een regelmatig afgezet, maar dit helpt niet
Ik heb al enkele dagen geen beeld meer op 1 van mijn 2 V6 decoders de andere werkt wel perfect , heb ze al eens gewisseld en het probleem blijft bestaan die in onze kamer wordt geplaatst . In de andere kamer geen probleem . Heb in onze kamer geluid , de menu’s maar geen beeld . Factor reset van zowel modem als decoder brengt geen soelaas . Graag een oplossing aub
Door aankoop van nieuwe smartphone met abonnement is mijn gsm nummer overgedragen en heb ik nieuwe klantenrekening gekregen. Als ik inlog op my proximus moet ik beheerder worden om mijn facturen te kunnen bekijken maar beheerder worden lukt niet omdat ik telkens de melding krijg dat mijn klantennummer niet bestaat. Graag oplossing aub
Heb vernomen dat de proximus klanten geen premium punten meer krijgen, bij hun factuur en dat de gespaarde punten vervallen eind december. Mijn vraag is nu blijven de geactiveerde punten dan wel geldig voor het gratis bellen, na eind december
Ik heb al de apps van MyProximus en Proximus tv maar het lukt niet om die apps te ontvangen ook met de apps te open voor Proximus tv te kijken. Hoe kan ik dat oplossen?
Hallo, kan iemand mij het correcte rekening nummer van Proximus geven. Aangezien ik een domicilering heb gemist wil ik het handmatig over maken. Groet
Goeiedag, Ik denk dat ik hierboven het probleem wel beschreven heb. Erg lastig wanneer klanten bestellingen via sms doorgeven...
Hier ook erg ontevreden. Ik heb op 29/11 een i Phone 6 met abonnement besteld. Die zou geleverd worden op 30/11. Ik kreeg die dag een sms dat de levering wat later zou gebeuren. Aangezien later nogal vaag is, Proximus opgebeld en te horen dat die ten laatste 5/12 zou geleverd worden. Resultaat: weer niets... Die dag 4!!! medewerkers aan de lijn gekregen waarvan 2 niet goed Nederlands konden en mij externe nummers gegeven hebben (de leveringsdienst die niets over mijn bestelling wist en 1927 die ik niet kan bereiken aangezien ik eerst de Proximus sim kaart nodig heb). Ik had het helemaal gehad, teruggebeld en toen eindelijk een vriendelijke dame die mij nu verzekerde dat mijn bestelling binnen de 48 u kwam. Resultaat: weer niets!!!! Terug gebeld gisteren (7/12) en wederom 3x doorgeschakeld, ik werd zo kwaad (mede door de arrogantie van de medewerkers, Jelle dacht ik) dat ik vroeg om gans het boeltje te annuleren. Als dat de service van Proximus is hoeft het niet meer voor mij!
Ik heb een iPhone 8 + met abonnement besteld. Die zou zaterdag geleverd worden omdat ik naar Melbourne vertrek voor een maand met school, zaterdag bleef ik dus heel mooi thuis en zeg ik alle afspraken af met vrienden om gewoon in mijn kot te zitten van 14u tot 19u. NIEMAND is langs geweest. Nu bel ik naar de klantendienst en die beweerd dat hij wel is langs geweest maar dat ik er niet was. Ik haat dat soort dingen echt heel erg, ik speciaal een hele zaterdag binnengelaten hiervoor en dan durft die mens nog te beweren dat ik er niet was... IK heb geen bericht of telefoon gekregen dus ik weet totaal niet waar mijn telefoon is. Nu bel ik deze ochtend naar de klantenservice en die zeggen we kunnen je niet helpen want je moet naar de leverancier bellen. By the way de leverancier kost 0,30 euro per minuut. De leverancier zou bereikbaar zijn tussen 10 en 12u, nu bel ik al een dikke 40 minuten aan een stuk door om te horen te krijgen dat niemand kan opnemen. Dus wat moet ik nu in godsna
Ik krijg nergens toegang tot proximus tv, noch via desktop, noch via de tv app. Op desktop krijg ik de foutmelding dat ik er niet op geabonneerd ben en dit moet aanpassen op myproximus. Daar krijg ik volgende te zien: TV Abonnement Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Neem contact met ons op Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadple
Net gebeld met de klantendienst voor de smartphone die ik vorige week vrijdag heb besteld. Ze hebben mij al zoveel fabels gegeven Kantendienst zaterdag : -B post heeft vertraging ==> gebeld met b post er zijn geen vertagingen mijn pakje is niet aangeboden aan hun. Klandienst maandag : -Samsung levert de gsm niet ==> gebeld met samsung leveren wel de gsm er is geen probleem bij hun. Klantendienst op dindag : - is een It probleem ik ga een ticket aanmaken en het gaat normaal oplost worden morgen. bel morgen maar terug Klantendienst vandaag : - het is niet opgeslost we weten niet wanneer je moet maar wachten zo slimpel is dat je moet niet elke dag bellen wij bellen u maar weten niet wanneer en gooit de telefoon neer . Wat een service van proximus zo de klant helpen. Ze zijn goed bezig ik heb alle mails nog en de forums en klachtenmails en facebook convesaties. ik heb morgen een afspraak met de ombutsman en ga ook mij verhaal doen aan HLN. Dit kan zo niet verder
Zijn er nog mensen die al enige tijd problemen hebben om tekst onder hun programma's te hebben via teletekst? Wij kunnen dit al paar weken niet meer opvragen. Wat kunnen we hieraan doen?
casten naar tv werkt niet, telkens melding vanaf klein scherm dat grootbeeld niet moglijk is ,evenwelwerkt zulks perfect, met de apps van vtm en vrtnu!!!met google chrome,of met de tv sony bravia KDL 40W605B, vroeger heeft het nochthans gewerkt,ik heb al gebeld,maar daar snapten ze zelfs niet wat casten betekent;;Help...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.