Wanneer ik mijn nieuwe simkaart ophaalde in een proximus winkel werd mij gezegd dat mijn nieuwe kaart in een 2-tal uur zou geactiveerd zijn. We zijn meer dan 24 uur verder en nog steeds niets.
Heractiveren via proximus.be.indentifieceren gaat niet want mijn simkaart nummer is volgens de site onbestaand?
Iemand een idee? of beter morgen terug naar de proximus winkel stappen?
Bladzijde 1 / 1
heb je al eens de smartphone volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten.
bijkomede info: via deze link kun je ook vaststellen bij welke operator dit nummer toebehoort.
>
https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
bijkomede info: via deze link kun je ook vaststellen bij welke operator dit nummer toebehoort.
>
https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
hi
Kan je ons via prive je gsmnr en het simkaart nr doorgeven ?
dan kijk ik na of deze gekoppeld zijn
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je kan hiervoor inderdaad ook naar de winkel teruggaan
Mvg
jonathan
Kan je ons via prive je gsmnr en het simkaart nr doorgeven ?
dan kijk ik na of deze gekoppeld zijn
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je kan hiervoor inderdaad ook naar de winkel teruggaan
Mvg
jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.