Sedert enkele weken geen ondertiteling meer op opgenomen programma's. Oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Ter info meerdere klanten hebben af te rekenen met dit probleem en proximus is hiervan op de hoogte en wordt dit verder onderzocht.
Bij sommigen werkt het wel nog maar het lukt niet bij iedereen.
zie bv het antwoord in deze thread>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-46206/index2.html
Bij sommigen werkt het wel nog maar het lukt niet bij iedereen.
zie bv het antwoord in deze thread>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-46206/index2.html
Dit is inderdaad een gekend probleem bij sommige klanten. Het wordt zo snel mogelijk opgelost.
Bij mij sinds kort hetzelfde probleem bij opgenomen programma's. Een paar weken terug lukte dit wel nog. Hopelijk is 'zo snel mogelijk opgelost' ook wel degelijk snel...
En toch lukt het blijkbaar bij sommigen nog wel op deze manier
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-46206/index2.html#post618448
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-46206/index2.html#post618448
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.