Skip to main content
Vraag

Punten inruilen voor iTunes-code werkt niet

  • December 8, 2018
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

elrubio
ik probeer reeds enkele weken mijn punten in te ruilen voor een iTunes-code Ref.: E459 - telkens blijft het order blokkeren op het laatste scherm waar ik op de bevestiging-knop druk - ik ontvang geen bevestiging-mail - zowel Chrome als Firefox gebruik geeft hetzelfde resultaat - hoe kan ik deze punten alsnog inruilen voor een iTunes-code?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • December 8, 2018
ik probeer reeds enkele weken mijn punten in te ruilen voor een iTunes-code Ref.: E459 - telkens blijft het order blokkeren op het laatste scherm waar ik op de bevestiging-knop druk - ik ontvang geen bevestiging-mail - zowel Chrome als Firefox gebruik geeft hetzelfde resultaat - hoe kan ik deze punten alsnog inruilen voor een iTunes-code?
Probeer eens via MyProximus app op je smartphone of Pad. Bij mij werkte dat wel. Wel een tijdje terug.

elrubio
  • Auteur
  • December 8, 2018
heb het geprobeerd maar hetzelfde resultaat - wanneer ik mijn email adres wijzig gaat het plots wel maar krijg een bericht dat "Omwille van een technisch defect, werd je Premium Club-bestelling geannuleerd. "

elrubio
  • Auteur
  • December 8, 2018
plots krijg ik nu een bericht met de bevestiging van mijn code - "magic in the air"