Antwoord
Vraag over premium punten
Heb vernomen dat de proximus klanten geen premium punten meer krijgen, bij hun factuur en dat de gespaarde punten vervallen eind december. Mijn vraag is nu blijven de geactiveerde punten dan wel geldig voor het gratis bellen, na eind december
Beste antwoord door WilfriedJ
Beste,
Nog even als algemene informatie betreffende de Premium Club en Bizz Club punten;
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Nog even als algemene informatie betreffende de Premium Club en Bizz Club punten;
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club. Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen. Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
Mvg, Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
