Ik heb al enkele dagen geen beeld meer op 1 van mijn 2 V6 decoders de andere werkt wel perfect , heb ze al eens gewisseld en het probleem blijft bestaan die in onze kamer wordt geplaatst . In de andere kamer geen probleem . Heb in onze kamer geluid , de menu’s maar geen beeld . Factor reset van zowel modem als decoder brengt geen soelaas . Graag een oplossing aub
Bladzijde 1 / 1
Kan je even laten weten van welk merk en welk model de tv in je kamer is ? Zo kan ik het doorgeven aan de betrokken diensten om verder na te kijken.
Tv is een Samsung model model:LE40R82B
Ik heb het doorgegeven aan de betrokken diensten, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Ok bedankt
Hey,
Je probleem is in verdere behandeling door onze diensten. Toch had ik al enkele vragen:
Gebruik je de bijgeleverde HDMI-kabel? Heb je ook al andere geprobeerd toevallig?
Heb je al verschillende HDMI-aansluitingen op de betreffende TV geprobeerd?
Gaat de HDMI-kabel rechtstreeks van de decoder naar de TV of zit er nog een versterker oid tussen?
Groetjes,
Wenzel
Je probleem is in verdere behandeling door onze diensten. Toch had ik al enkele vragen:
Gebruik je de bijgeleverde HDMI-kabel? Heb je ook al andere geprobeerd toevallig?
Heb je al verschillende HDMI-aansluitingen op de betreffende TV geprobeerd?
Gaat de HDMI-kabel rechtstreeks van de decoder naar de TV of zit er nog een versterker oid tussen?
Groetjes,
Wenzel
Met bijgeleverde HDMI kabel was hetzelfde probleem heb al andere geprobeerd waaronder een nieuwe HDMI 2.0 maar blijft hetzelfde . Ook al verschillende poorten geprobeerd en de kabel gaat rechtstreeks van decoder naar tv
Ik heb eenzelfde probleem met een sony tv. Als ik van hdmi poort verander (bv. van hdmi1 naar hdmi2) heb ik wel ineens beeld. De volgende dag (of later als ik de tv&decoder terug uit heb gedaan en terug aanzet) dan weer niet en als ik dan terug van hdmi poort verander (van hdmi2 naar hdmi1) dan terug wel.
Hey K.,
Het is doorgegeven. De directe oplossing die we wel hebben is om je decoder om te ruilen naar een V5 compact. Als dit OK is voor jou, kan je me juist nog in privébericht het dichtsbijzijnde UPS Access point doorgeven?
Privébericht: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
UPS Access points: https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_BE
Groetjes,
Wenzel
Het is doorgegeven. De directe oplossing die we wel hebben is om je decoder om te ruilen naar een V5 compact. Als dit OK is voor jou, kan je me juist nog in privébericht het dichtsbijzijnde UPS Access point doorgeven?
Privébericht: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
UPS Access points: https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_BE
Groetjes,
Wenzel
Hey cumme,
Heb je ook al eens geprobeerd de decoder te resetten, zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Groetjes,
Wenzel
Heb je ook al eens geprobeerd de decoder te resetten, zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Groetjes,
Wenzel
Net zoals ik ook met een sonny TV voorgehad heb , ik heb er dan een Samsung op aangesloten dus met zelfde HDMI kabel enz. en heeft zich niet meer voorgedaan.
hier ook hetzelfde probleem op samsung tv geen probleem maar op philips tv ook kan ik mijn v6 omruilen voor een v5 compact
ups punt
UPS Access Point
CHRISTIES HOBBYWINKEL
NOORDOMSTRAAT,10, 8680, KOEKELARE
ups punt
UPS Access Point
CHRISTIES HOBBYWINKEL
NOORDOMSTRAAT,10, 8680, KOEKELARE
Hey Sven,
Kan je me in privébericht even vertellen over welke lijnnummer het gaat? Ik vind er namelijk niet maar eentje.
Privébericht: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Wenzel
Kan je me in privébericht even vertellen over welke lijnnummer het gaat? Ik vind er namelijk niet maar eentje.
Privébericht: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
Wenzel
Heb je ook al eens geprobeerd de decoder te resetten, zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Groetjes,
Wenzel
Hoeft niet meer. Ineens kwam er een update melding en het zwart scherm probleem was ermee opgelost. Nu is er na de update een probleem opgedoken met een andere decoder (ik heb er 3). Daar reageerde de afstandsbediening niet meer nadat ik hem uitschakelde (met de afstandsbediening). Nu heb ik de decoder verbonden via bluetooth en het probleem is ermee voorlopig mee opgelost.
bij de v5-c heb ik een gelijkaardig probleem voorgehad na een spanningsuitval (wat ook +- neerkomt op een herstart), dat de v5-c niet meer reageerde op de remote na een spanningsuitval en heb ook deze terug moeten instellen via de decoder op RF.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.