Skip to main content
Vraag

Ondertiteling

  • December 8, 2018
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Sedert enkele weken geen ondertiteling meer op opgenomen programma's. Oplossing?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • December 8, 2018
Ter info meerdere klanten hebben af te rekenen met dit probleem en proximus is hiervan op de hoogte en wordt dit verder onderzocht.
Bij sommigen werkt het wel nog maar het lukt niet bij iedereen.
zie bv het antwoord in deze thread>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-46206/index2.html

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 8, 2018
Dit is inderdaad een gekend probleem bij sommige klanten. Het wordt zo snel mogelijk opgelost.

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 9, 2018
Bij mij sinds kort hetzelfde probleem bij opgenomen programma's. Een paar weken terug lukte dit wel nog. Hopelijk is 'zo snel mogelijk opgelost' ook wel degelijk snel...

Martin
  • December 9, 2018
En toch lukt het blijkbaar bij sommigen nog wel op deze manier
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-46206/index2.html#post618448