Beantwoord

Levering telefoon gaat verschrikkelijk

  • 5 February 2018
  • 9 reacties
  • 2231 Bekeken

Ik heb een iPhone 8 + met abonnement besteld.
Die zou zaterdag geleverd worden omdat ik naar Melbourne vertrek voor een maand met school, zaterdag bleef ik dus heel mooi thuis en zeg ik alle afspraken af met vrienden om gewoon in mijn kot te zitten van 14u tot 19u.
NIEMAND is langs geweest. Nu bel ik naar de klantendienst en die beweerd dat hij wel is langs geweest maar dat ik er niet was. Ik haat dat soort dingen echt heel erg, ik speciaal een hele zaterdag binnengelaten hiervoor en dan durft die mens nog te beweren dat ik er niet was...
IK heb geen bericht of telefoon gekregen dus ik weet totaal niet waar mijn telefoon is.
Nu bel ik deze ochtend naar de klantenservice en die zeggen we kunnen je niet helpen want je moet naar de leverancier bellen. By the way de leverancier kost 0,30 euro per minuut.
De leverancier zou bereikbaar zijn tussen 10 en 12u, nu bel ik al een dikke 40 minuten aan een stuk door om te horen te krijgen dat niemand kan opnemen. Dus wat moet ik nu in godsnaam doen, ik vertrek woensdag ochtend heel erg vroeg voor een maand.

Ik word nu gevraagd een formulier in te vullen dus hopelijk lost dit alles op maar ik vrees er echt voor.
icon

Beste antwoord door AkiW 9 February 2018, 17:10

Bekijk origineel

9 reacties

Misschien kan je proberen via 0800 999 74 als je deze online hebt besteld? Om evt de levering alsnog te laten annuleren en dat je het toestel zelf kan ophalen in een Proximus winkel waar het toestel voorradig is...
Het kan het proberen waard zijn...
Reputatie 7
Badge +4
Beste, via welk kanaal heb je deze bestelling gedaan? In principe lopen leveringen via Dynalogic en deze zijn gratis te bereiken via 0800 15 690. Groetjes Freya
Reputatie 2
Badge
Waarom doe zo iets via de moeilijke weg als het ook makkelijk kan.
Zaterdags bezorgingen zijn veel een probleem ivm een gebrek aan beschikbare chauffeurs.
Neem even de tijd en haal het op in een Proximus store krijg je gelijk de goede service erbij.
Ik spreek uit ervaring
Baars, moeilijke weg? Online bestellen zou net de "makkelijke" weg moeten zijn... als je deze dienst aanbiedt moet het ook naar behoren werken. De transporteur had in dit geval nog de mogelijkheid om maandag of dinsdag het toestel te leveren voor die klant zijn vertrek op woensdag. Levertijd 3à4 werkdagen is geen 5à6. Ik heb mijn toestel "moeten" online bestellen, omdat de "click en collect" niet werkt op de website. Dus ik kon niet kijken waar mijn bestelde toestel voorradig was. (op vrijdag 2 feb om 23u) Anders had ik mijn toestel zelf gaan ophalen, gezien mijn oud toestel plots defect is en ik zoals de meeste "bereikbaar" moet zijn. Nu zijn we 8feb en heb ik mijn toestel nog niet... en heb ik geen idee waar het is, want volgens de e-shop wordt het vandaag geleverd en volgens de transporteur is er GEEN levering gekend op mijn adres. ZUCHT. "Service" is geen aaneenschakeling van problemen, die worden opgelost. "Service" is een dienstverlening naar klanten, zoals wordt aangeboden.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

aangezien de E-shop de levering van de online bestellingen regelt voor de klant, raad ik u aan om de E shop hiervoor terug te contacteren. De klantendienst kan u hierbij helaas niet verderhelpen. E shop kan u een nieuwe leveringsdatum regelen.

E-shop dienst contacteren via: op telefoon nr 080099974 of email: eshop@proximus.net

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw
Ik ken het!! Ik zit nu al 2weken achter men toestel te wachten!! Klantendienst van men kloten!! Eerst van je was niet thuis!? Dan van je hebt niet betaald! N dan van bel naar daar of daar of neen naar daar! Gewoon om je niet te hoeven helpen!! Ticket/klacht aangemaakt, belt er mij ene op om te zelfde stappen te doen van de bestelling... de fout zit in de laatste stap waar je je datum kan kiezen n het is dar program een fout heeft ne de order niet door geeft, ik belde vandaag terug nu wast van dat toestel is niet meer in stock excuses... begin het hier stilletjes aan moe te worden met zo’n amatuerish praktijken!!
heb ook nog eens smartphone besteld online, en moet zeggen dat levering vlot verlopen is, zelfs op een zondagavond 18h00 !!! het was zo beloofd en geloofde er natuurlijk niks van , maar 17h58 stond de chauffeur aan de deur !
Reputatie 6
Badge +3
Dag Mike,
Kan je ons nog even je klantennummer doorgeven en vermelden welk toestel je voor ogen had dan kijken we even na wat we van hieruit kunnen doen.
P.S. We hebben van hieruit geen zicht op de 'stock' van de winkels.
Mvg, Wilfried
Hier ook erg ontevreden. Ik heb op 29/11 een i Phone 6 met abonnement besteld. Die zou geleverd worden op 30/11. Ik kreeg die dag een sms dat de levering wat later zou gebeuren.
Aangezien later nogal vaag is, Proximus opgebled en te horen dat die ten laatste 5december zou geleverd worden. Resultaat: weer niets...
Die dag 4!!! medewerkers aan de lijn gekregen waarvan 2 niet goed Nederlands konden en mij externe nummers gegeven hebben (de leveringsdienst die niets over mijn bestelling wist en 1927 die ik niet kan bereiken aangezien ik eerst de Proximus sim kaart nodig heb). Ik had het helemaal gehad, teruggebeld en toen eindelij keen vriendelijke dame die mij nu verzekerde dat mijn bestelling binnen de 48 u kwam. Resultaat: weer niets!!!!
Terug gebeld gisteren (7/12) en wederom 3x doorgeschakeld, ik werd zo kwaad (mede door de arrogantie van de medewerkers, Jelle dacht ik) dat ik vroeg om gans het boeltje te annuleren. Als dat de service van Proximus is hoeft het niet meer voor mij! Ik kreeg dan te horen dat ik niet zo gebekt hoef te zijn!!! Alsook dat hij niets kan annuleren. Vreemd toch... Als ik hier zo alle klachten lees heeft Proximus een serieus probleem, als je aanbiedingen niet kan waarmaken verkoop ze dan niet. Sommige medewerkers kunnen echt wel wat extra training gebruiken (klantennr. had ik niet bij de hand aangezien mijn huidige tel. kapot is en ik daardoor online snel een nieuwe besteld heb, was me dat een tegenvaller!!! Zegt de medewerkster: dan kan ik je niet helpen waarop ik zeg: je kan toch mij naam opzoeken? Aaah ja, zo gaat het ook. Duh!)
En de communicatie trekt op niets, informeer de mensen als de levering niet lukt en blijf niet vaag en laat je medewerkers vooral geen beloftes maken die ze niet kunnen garanderen!

Reageer