Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik bestelde vandaag een flexpakket met zowel internet, televisie als 2 GSM-abonnementen. De reden waarom ik dat deed, is omdat er in mijn nieuwbouwabonnement een fibernet verbinding voorhanden is (bevindt zich in één van de rode vierkantjes op de afbeelding).Op mijn bestelling is er echter geen sprake van fiber. Hoe kan ik zeker zijn dat men bij installatie weldegelijk fiber geïnstalleerd wordt? Ik vind daar nergens een duidelijk antwoord op. Ik ben voor alle duidelijkheid een nieuwe klant en er is nog geen enkele andere aansluiting in het appartement.
Beste,Deze avond kreeg ik een sms dat mijn data 80% was opgebruikt om enkele seconden hierna een sms te krijgen dat de data op is. Direct daarna overschreden met €5, overschreden met €25, €48 en als laatste de €60. Moest ik de 1 en de 2e smsjes vroeger hebben ontvangen had ik mijn internet meteen afgezet. Heel jammer dat deze niet komen op de moment als waarschuwing waarvoor ze bedoeld zijn. Enige oplossingen hiervoor?alvast bedankt.
Proximus klantendienst is niet te bereiken. 2 x een wachttijd van 45 minuten, chat = geen reactie, mail ook geen reactie.Mijn vraag is: ik heb een flexabonnement 5G met de uitbreiding family. Doch op mijn voorlopig verbruik staan reeds meer dan 90 min buiten bundel. Hoe kan dat? Ik meen dat alle gesprekken met vaste en/of mobiel in dit abo zijn inbegrepen.
Sinds gisteren overgeschakeld naar Proximus. Volume tv (V5) kan niet veranderd worden. Ik zie het volume in cijfers omhoog gaan op het scherm, maar het volume zelf wijzigt niet. Ik moet telkens recht staan en aan de knop van de versterker draaien. Wat kan ik hieraan doen ? ps : bij demo technieker werkte het wel ( ‘s morgens), ‘s avonds niet meer (zelf niets gewijzigd).
Beste mensen,Ik werk (te) met een usb wifi adapter op mijn PC, nu dacht ik ik heb nog een Proximus WiFi Bridge die staat te niksen, ik ga die gebruiken voor mijn PC.Op zich ging het goed en mijn downloadssnelheid was zeker beter, maar nu is mijn probleem dat ik telkens veel werk heb telkens ik de PC af zet. Dan wil hij niet meer of tergend traag verbinden.Ik vindt ook geen deftige uitleg hoe je dat moet doen of ik soms iets over het hoofd zie…..
Ik had op 06/08/2020 gsm besteld met abonement toen was dat pre-order promotie als je samsung galaxy note 20 ultra pakkrijg een galaxy buds live gratis er bijmaar ik heb wel samsung galaxy note 20 ultra gekregen zonder galaxy buds livewat moet ik doen?help pleaseOrderbevestiging: R4WEBSHOP008086404
Beste,Ik heb eind juli 2020 een aanvraag gedaan voor een abonnement All Sports. Een paar dagen later werd dit geactiveerd door Proximus. De eerste maand zou gratis zijn! Nu staat er toch op de factuur een bedrag vermeld van ongeveer 16 euro voor All Sports. Uiteraard kan dit niet! Kan er een nieuwe factuur gestuurd worden zonder deze kosten? Dank u wel
Hallo, ik ben nu al een kleine maand flex klant. Ik heb al enkele keren geprobeerd om in myproximus mijn e-mailadres toe te voegen aan mijn account. Maar ik krijg telkens een error-melding bij het bevestigen. Momenteel log ik mij in via gsm-nummer als gebruikersnaam.Ik heb ook een probleem met de pickx app, die tijdens het inloggen blijft hangen op laden.Kan er iemand deze twee dingen voor mij oplossen? Bedankt.
Ik heb per ongeluk mijn mails verwijderd in de webmail interface. Die zaten in folder “verwijderde mails”. Daarna heb ik geprobeerd om de mails vanaf de folder verwijderd naar de inbox te verplaatsen. De 50 eerste mails zijn verplaatst en de rest ben ik kwijt. Kan proximus daar nog iets aan doen, bvb backup terugzetten? Bedankt voor een antwoord.
Op mijn factuur staat dat mijn abonnement incl. TV, TV replay en Pickx app is. Ik heh geen tv. Installeer app dus op zeer recente iPad. Na aanklikken van knop aanvaarden (voorwaarden) komt het zwarte scherm met het draaiende wieltje. Hen het al eens 1 uur uitgehouden.ik heb een work around gevonden. In My Proximus kun je helemaal vanonder klikken op Pickx / Live TV. De wonderen zijn de wereld niet uit , dan krijg je start scherm Pickx. Ik sta met naam ook als ingelogd op de front page. Als ik dan klik op een programma, krijg ik de boodschap dat ik eerst een pack moet aanschaffen, terwijl dit al in lijn abonnement zou moeten zitten (klant nummer 2132649). Proximus zou me al 4 keer bellen. Vandaag ook weer. Tussen 13 en 15 uur. Nada.Toch 5 voor voor drie een medewerker aan de lijn gehad. Een groentje die het ook niet snapt. Nu tweede lijnservice. Benieuwd hoeveel lijnen ze hebben. En het probleem ligt echt bij hen.
Ik probeer een travel passport te bestellen vanuit de US om met mijn Belgische nummer (Pay&Go) makkelijker en goedkoper te kunnen bellen naar Belgie.Wie heeft hier ervaring mee? Hoe werkt dit?Ik krijg error 404 wanneer ik de instructies op de site volg.Alvast bedankt!
Mijn tweede Decoder werkt niet in mijn tuinhuis vind ip adres niet van router blijft ook resetten Decoder van binnen werkt normaal
Pickx app blijft hangen bij opstarten, reeds contact gehad met helpdesk, zeiden dat ze het opgelost hebben, maar er niets veranderd
Zijn er momenteel problemen met Webmail? Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik naar de inlog pagina ga.Ook als ik via inloggen op My Proximus op het mail icoontje klik krijg ik hetzelfde resultaat.
Mijn internet verbinding valt regelmatig (wekelijks) even uit. Is zeer irritant. Heb ook een Sonos-systeem dat zich dan ook volledig moet opstarten.Heb al contact genomen met Proximus. Ze hebben vanop afstand modem gereset, maar probleem blijft zich voordoen.Ik heb de indruk dat problemen zijn ontstaan sinds invoering Smart-Wifi.Heb eigenlijk altijd een onstabiele internetverbinding gehad. Ook heb ik op aanraden van Proximus een booster geïnstalleerd, maar nog altijd geen bevredigend resultaaat.Graag spoedige oplossing.
hallo,We proberen in een vakantiehuis te Oostende en WiFi alarm van eTIGER S6 te installeren enkel lukt het ons niet om de WiFi connectie tussen model, iPhone app en alarmcentrale in te stellen.De camera’s verbinden wel met WiFi enkel de centrale lukt niet zelfs na veelvuldig proberen en dit op verschillende apparaten (iPad iPhone). in de handleiding eTIGER s6 vermelden ze wel dat de centrale niet werkt op WiFi 5.0 en enkel ook met wpa2 AES vergrendeling.het laatste lijkt me in orde, modem staat op WPA/wpa2 maar er is nergens vermelding van AES …. is dat automatisch gelinkt aan WPA? De WiFi staat wel op “one SSID “ enabled en bij netwerken iPhone geeft geen indicatie van een 5.0 WiFi netwerk , dus ik veronderstel dat deze worden gelinkt en misschien hier het probleem ligt bij de WiFi verbinding.op het forum zie ik soortgelijke onderwerpen van een slechtere WiFi verbinding door de one-ssid.blijkbaar kan ik dit zelf niet wijzigen, kan iemand van Proximus dit aanpassen ? Het betreft de ac
ik kan pickx niet meer installeren op iphone of ipaddownloaden okvragen beantwoorden ivm pushberichten en algemene gebruiksvoorwaarden enz gaat allemaal .dan start hij rondjes te draaien tot in het oneindige maar er komt niets Gekke is dat deze perfect gewerkt heeft tot een aantal weken geleden: plots kreeg ik dan meldingen“Oeps, er liep iets verkeerd”wat nu?
Zoals gewoonlijk in de zomervakantie klopt de TVgids maar half. Fox, Njam, en nog heel wat zenders zijn in de tvgids niet juist. Gisteren was er ook een probleem met Canvas: Big Little Lies zou volgens de tvgids pas om 0u23 beginnen. Maar wat blijkt nu? Dat programma was al lang bezig op dat uur met als gevolg: de opname niet volledig opgenomen. Kunnen jullie iets doen aan de problemen met de tvgids en kunnen jullie de 2 afleveringen van Big Little Lies van gisteren op mijn decoder klaarzetten? Alvast bedankt!
Beste,Wegens werken door fluvius is onze kabel beschadigd en hebben wij geen internet en tv. Fluvius heeft jullie hiervan gisteren op de hoogte gebracht. De kabel was niet ingedekt en zat niet op diepte dus Fluvius treft geen schuld. Er komt pas maandag een technieker langs, dit is echt veel te laat!En een technieker zal ons niet kunnen helpen aangezien de kabel buiten op straat moet hersteld worden. Er zou beter een lasser komen en liefst nog vandaag! Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost raken? telefonisch worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Jens De Clercq customer id: 621048796
vandaag Pickx proberen te installeren, maar ik krijg steeds de foutmelding dat de account niet gekoppeld is. Alvast bedankt
Beste allen,Op voorstel van een Proximus medewerker overgestapt van Familus naar Flex. Ze hebben mij een document met “de kleine lettertjes” gemaild waarin staat:”Daarnaast belt u onbeperkt met uw vaste lijn naar alle vaste lijnen en mobiele nummers in België, alle dagen van de week, de klok rond."Waarom staan dan ALLE gesprekken apart aangerekend onder de hoofding van mijn vast nummer ? Ik heb dus eigenlijk gewoon nul minuten gratis op mijn vaste lijn hetgeen in tegenstelling staat met wat beloofd was, via mail bevestigd én hetgeen online staat als inclusief in het aanbod (flex met family essentials).Maar er zijn nog wat rare zaken. Ik voer geregeld gesprekken naar een GSM-nummer dat MET ZEKERHEID ook een proximus abonnement heeft (ik heb de factuur gewoon in mijn handen). Toch staat dit onder "andere mobiele netwerken". Hoe kan dit ? Dit toestel/nummer is al enkele maanden geregistreerd bij proximus.Graag toelichting en aanpassing factuur want hier klopt één en ander niet.Ik probeer
Ik heb mijn factuur te laat betaald waardoor de diensten nu gedeactiveerd zijn. Gisteren de betaling via myproximus gedaan omdat er dan binnen de 24uren terug geactiveerd word. Dit is nog niet het geval. Hoe lang kan dit nog duren
Bereikbaarheid klantendienst??? Maandag morgen contact willen opnemen met de klantendienst i.v.m. een klacht over de facturatie. Niet bereikbaar...2 x geprobeerd...lange wachttijd zie scherm afbeelding!!! Februari ook al contact gehad met een medewerker PX maar blijkbaar zonder resultaat.