Sinds vorige week geeft de programmagids van FOX vanaf 17u05 tot ongeveer middernacht steeds hetzelfde: Storage hunters. De juiste programma’s worden wel getoond als je kijkt maar als je wilt opnames programmeren gaat dit dus niet.
Of het zal helpen door eens de decoder te herstarten door de decoder even stroomloos te zetten weet ik niet , maar je kunt het altijd eens proberen.
PS: Proximus medewerkers komen niet langs hier op het forum in het weekend, wel de helpdesk op gratis nummer blijft bereikbaar 0800 22 800
Bedankt Martin voor de reactie maar ik heb deze week al een nieuwe decoder geïnstalleerd en het is nog steeds niet veranderd.
De programmagids van Pickx op PC en smartphone zijn ook fout. De tv- gids van Fox België is dus totaal anders. Het is niet Fox die de verkeerde info geeft. Bij Telenet staat wel de correcte informatie, dus a.u.b, Proximus, doe er eindelijk eens iets aan Dit is toch een betalende optie. Pfff.
Inderdaad, mijn voorstel om decoder te herstarten was om eventueel toch de gids herin te laden indien die zou aangepast zijn en ook om bv de opname mss mogelijk te maken.
Hallo,
Idd, is al tijdje aan de gang... God ganse dagen staat er storage hunters.…
Neem ook geregeld series op, nu bijvoorbeeld the unit. Komt niks van in huis…
Daar we bijbetalen ́voor deze dienst, mogen ze toch snel iets doen vind ik.
Kijk bijvoorbeeld vandaag eens op de gids …
Intriest hoor proximus ....
hi all
ik kijk verder na met de verantwoordelijke hiervoor om na te gaan wat de status is van de herstelling hiervan
aangezien dit inderdaad al even aansleept
onze excuses voor het ongemak
mvg
Goedemorgen,
Heb naar de helpdesk gebeld en daar beweert men dat het de fout van FOX is.
Ik ben het beu en ik bekijk of ik terug naar Telenet kan keren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.