De phonemail (1969) stond inderdaad gedeactiveerd, maar er stond nog een phonemail basic actief, automatische boodschap. Deze werd nu uitgezet.
Fijn, dank u.
Nu nog zorgen dat de mails die uitgestuurd worden , overeenkomen met wat gezged wordt door de computer op nu 1987.
in de ‘’helpmail’’ staat (copy paste) :
Vanaf je eigen telefoon: bel 1987 (gratis)
Het minimum van klantenservice zou toch zijn, als men een hulpmail stuurt, die ook effectief te volgen is. Wat gezegd wordt op nummer 1987 is NIET wat er beschreven staat in de mail :
(groen = juist Rood wordt niet vermeld
(1) Dienst oproepdoorschakeling
(1) Onvoorwaardelijke oproepdoorschakeling: schakel je oproepen door zonder dat je telefoon rinkelt.
(2) Oproepdoorschakeling bij geen antwoord: schakel je oproepen door na 20 seconden.
(3) Oproepdoorschakeling bij een bezette lijn: schakel je oproepen door als je lijn bezet is.
(4) Verkorte nummers: programmeer max. 2 verkorte nummers, zodat je nadien een doorschakeling kunt instellen door gewoon het cijfer '1' of '2' te kiezen.
(5) Wijziging van de timer voor oproepdoorschakeling bij geen antwoord: laat je toestel langer of korter rinkelen alvorens de oproep wordt doorgeschakeld.
(2) Andere diensten
(1) Signaal 2de oproep: neem een 2de oproep aan wanneer je al aan het bellen bent.
(2) Oproep met vaste bestemming: kies een nummer dat wordt opgebeld wanneer je de hoorn enkele seconden van de haak neemt.
(3) Basisdiensten
(1) Wijziging van de timer voor oproepdoorschakeling naar PhoneMail: laat je toestel langer of korter rinkelen alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar PhoneMail, de voicemaildienst van je vaste lijn.
(2) Taal van de lijn: kies een taal voor de verschillende diensten op je lijn (Nederlands, Frans, Engels of Duits).
(3) Beperking weergave nummer: verberg je telefoonnummer wanneer je naar iemand belt.
(4) Weigering anonieme oproepen: blokkeer automatisch oproepen van anonieme nummers.
(4) Wijziging van het Phone Manager-profiel
(1) Wijziging van het wachtwoord: stel een nieuwe Phone Manager-code in.
(2) Wijziging van de taal van Phone Manager: kies de taal van het Phone Manager-menu (Nederlands, Frans, Engels of Duits).
(3) Betrouwbaar nummer: kies een tweede telefoonnummer waarmee je rechtstreeks toegang krijgt tot Phone Manager zonder code.
(4) Beveiliging vanaf thuis: kies ervoor of je je Phone Manager-code wilt ingeven wanneer je Phone Manager belt vanaf je eigen telefoontoestel.
(5) Verkorte nummers: pas de nummers die je hebt voorgeprogrammeerd aan.
(5) Activering en deactivering van de Slimme Diensten
(1) Dienst toevoegen: activeer een dienst op je lijn.
(2) Dienst verwijderen: deactiveer een dienst op je lijn.
Wat werkelijk gezegd wordt :
Welkom bij de phone manager
- om uw toegangsprofiel van de dienst te activeren
- . om naar het hoofdmenu te gaan druk op 2
voor meer informatie over deze dienst, druk op 8.
Uiteraard 8 geprobeerd, dan wordt de helft opgeleze van bovernstaande, maar niets over punt 5