Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen in de pickx app ios

  • 7 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Wanneer ik in de app inlog blijf ik de loading screen zien. Zelf heb ik de app al meerdere malen gesloten en opnieuw opgestart. Ik vermoed dat mijn account nog niet gekoppeld is, vreemd aangezien dit nochtans in mijn pakket zit.

Beste antwoord door jonathandr

hi @LeandroM dit zou nu voor je moeten werken

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33979 reacties
  • 7 augustus 2020

Ter info: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum om dit te koppelen

Bellen naar 0800 22 800 in het weekend kan wel


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2020

hi @LeandroM dit zou nu voor je moeten werken