Vraag

Nieuw abonnement plaatsen

  • 7 August 2020
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Ik sta momenteel op herlaadkaart Pay&Go en wil graag een abonnement.

Ik heb op de website gekozen en in mijn winkelmandje geplaatst.

Wanneer ik wil bestellen, lukt dit niet: ik kan mezelf identificeren maar naar de volgende stap (configuratie) gaan lukt niet. Dan is er steeds een fout..

Ik wil graag het abonnement zo bestellen gezien er momenteel een webpromo loopt..
Als ik klantendienst bel, kunnen ze mij enkel abonnement aanbieden zonder promo en vragen ze mij het (opnieuw) morgen te proberen voor de webpromo te verkrijgen..

Kan iemand me helpen? 

 


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Famke  Ik verneem net van een collega van de commerciële dienst dat jouw abonnement in orde werd gemaakt. Groetjes, Antonella