Proximus medewerkers kunnen straks als ze je post hier doornemen deze koppeling natrekken en indien nodig maken, want aangezien je nog maar overgeschakeld bent zal dit nog niet doorgestroomd zijn.
Kan je dit nu even testen aub?
Dank je wel, Charlotte. Ik bevestig dat ik nu zowel op mijn Android en iPad kan inloggen. Happy Customer
Hier blijft de pickx app laden na het inloggen.. help!!
Ter info: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum die eventueel de nodig stappen kan doen om deze te koppelen aan je account.
Bellen naar 0800 22 800 in het weekend kan wel
kijk eens of het ook niet lukt met de webversie→ http://proximuspickx.be
app mss eens opnieuw installeren als het met de webversie lukt, maar je bent zeker niet alleen met het probleem
@Biewim
inderdaad dat is het verhaal dat mij bekent voorkomt.
als alternatief om te testen of je account goed gekoppeld is, kan je naar volgende website gaan https://www.proximus.be/pickx/nl . Daar inloggen met dezelfde gegevens als waarmee je inlogde in de app en zien of je de video bestanden kan afspelen. Indien niet dan is hoogst waarschijnlijk je account niet gekoppeld. Indien wel, dan ligt het puur aan de app.