Beantwoord

Account niet gekoppeld - login probleem

  • 6 August 2020
  • 6 reacties
  • 217 Bekeken

Sinds dinsdag ben ik overgeschakeld op Proximus Flex. Vandaag donderdag, de Pickx App geïnstalleerd op Android en iPad. Maar helaas lijkt deze nog niet te werken. Na het aanmelden verschijnt de melding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account” hoewel de login de beheerder login is van MyProximus. TV staat vermeld in MyProximus

Is er een instelling die ik kan wijzigen om het werkende te krijgen?

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 6 August 2020, 12:30

Bekijk origineel

6 reacties

Proximus medewerkers kunnen straks als ze je post hier doornemen deze koppeling natrekken en indien nodig maken, want aangezien je nog maar overgeschakeld bent zal dit nog niet doorgestroomd zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even testen aub?

Dank je wel, Charlotte. Ik bevestig dat ik nu zowel op mijn Android en iPad kan inloggen. Happy Customer

Hier blijft de pickx app laden na het inloggen.. help!!

Ter info: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum die eventueel de nodig stappen kan doen om deze te koppelen aan je account.

Bellen naar 0800 22 800 in het weekend kan wel

kijk eens of het ook niet lukt met de webversie→ http://proximuspickx.be 

app mss eens opnieuw installeren als het met de webversie lukt, maar je bent zeker niet alleen met het probleem :wink:

@Biewim 

inderdaad dat is het verhaal dat mij bekent voorkomt.

als alternatief om te testen of je account goed gekoppeld is, kan je naar volgende website gaan https://www.proximus.be/pickx/nl . Daar inloggen met dezelfde gegevens als waarmee je inlogde in de app en zien of je de video bestanden kan afspelen. Indien niet dan is hoogst waarschijnlijk je account niet gekoppeld. Indien wel, dan ligt het puur aan de app.

Reageer