Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Gisteren The Savages geprogrammeerd op NPO2 maar de 2 afleveringen om 00.15 en om 1.10 deze morgen zijn niet opgenomen, die zijn natuurlijk niet via replay te bekijken, nog iemand met dit probleem,verleden week de eerste twee afleveringen zonder probleem opgenomen en kunnen bekijken dus nu niet
Hi, Aantal weken geleden hadden wij een internetprofiel van 90/20.De laatste weken merk ik op dat onze snelheid aan een lagere kant is. (Ik werk dagelijks thuis).Hiernet een speedtest gedaan en ik merk op dat we opeens maar een profiel hebben van 70/20.Ook myProximus staat 70/20 als huidig profiel. Kan er iemand mijn een verklaring geven waarom we gezakt zijn in snelheid? :-) Alvast bedankt voor de hulp en opheldering.Groetjes,Ewoud
waarom krijg ik geen medewerker aan de lijn ? als ik in het menu van aanrekeningen alles volg, ik heb namelijk een probleem met mijn 2 laatste aanrekeningen
Ik heb onlangs een nieuwe GSM gekocht bij Proximus en heb daarbij een gratis SIM-kaart gekregen. Ik heb deze in mijn GSM gestoken als 2e SIM-kaart met de bedoeling daarmee mijn bus te betalen. Ik heb de SIM-kaart al geïdentificeerd en herlaad, maar als ik een ticket wil kopen voor De Lijn krijg ik de aankondiging “Uw abonnement is niet ingesteld om sms-tickets aan te kopen”.Ik ben al naar de Proximus-winkel geweest, waar ze me zogezegd niet verder konden helpen. Ook bellen naar het nummer 6000 heeft me niets wijzer gemaakt.
Beste,Sinds ongeveer een week hebben mijn vriendin en ik vanaf ons thuisnetwerk geen toegang tot onbeveiligde websites. Gebruik van verschillende laptops (Mac of Windows) en verschillende browsers (Firefox, Chrome, Safari) maakt geen verschil.Zodra we naar een onbeveiligde website willen gaan staat er in de adresbalk http:// cijferreeks /login.lp?event=ServerConnect en blijft de browser constant proberen. de pagina te laden.We hebben zelf nergens iets aangepast dus denken dat de oorzaak en oplossing bij Proximus zit.Alvast bedankt voor uw reactie.
Sinds het plaatsen van mijn zonnepanelen met een sma omvormer model sunny boy sb3.0-1AV-41 heb ik problemen met mijn tv stream. Er komt altijd een blauw scherm met de tekst 'er is een onverwachts probleem', als ik dan een zender nr boven ga heb ik terug beeld. Als de utp kabel uitrek van de omvormer is het probleem weg. Iemand die hier nog problemen mee heeft? Installatie is een bbox3 van technicolor en een decoder v6. Voor de rest is er geen probleem met het internet, het probleem doet zich enkel voor bij de tv.
Ben sinds een maand overgeschakeld naar Proximus ben heel tevreden over kwaliteid van het beeld maar ik moet 12€ per maand betalen voor eurosport 2 om motoraces te zien. 2x per maand vanaf maart tot november. Wel veel voetbal zenders maar daar heb ik geen interesse in. Waarom niet eurosport 2 in basic pakket zoals bij Telenet ?
Is er een manier om die 2-way authentification terug af te zetten op myproximus? moest dit plots doen om verder te kunnen. Moest die qr code scannen maar dat ging niet met m’n telefoon waar ik op bezig was dus dit even op de ipad gedaan. Ook slim de code gefotografeerd maar nu vraagt m’n gsm dat elke keer en heb natuurlijk niet altijd m’n ipad bij me. heb met die code de app ook al proberen te activeren op m’n telefoon maar dan zegt ie dat de code fout is?wie kan me helpen?
Stel dat ik zou overschakelen naar glasvezel ik zeg wel stel dan zou ik volgens de website een ander pack moeten nemen maar ik ook gezien dat ik een Android TV decoder zou krijgen dat is dus die fameuze V7 decoder die tal van mankementen vertoont gaande van bepaalde opnames niet kunnen bekijken, lange termijnopnames die verdwijnen.Ben ik dan eigenlijk verplicht om die fameuze V7 decoder te gebruiken want ik heb vanwege die bugs heel weinig of liever geen zin om die te gebruiken en zou ik liever mijn huidige V5 compact decoder verder gebruiken als dat tenminste nog mogelijk is.
Hallo,Ik heb regelmatig problemen met WiFi op mijn bbox2. Dat heeft jaren goed gewerkt, maar ik heb steeds vaker connectie verlies en heel trage verbinding. De lijn is ok want een computer die met ethernet kabel is aangesloten heeft geen enkel probleem.Na de modem te resetten lijkt het even beter te gaan, maar dat duurt niet lang. Ik heb ook al het WiFi kanaal gewijzigd, dat biedt geen soelaas. De klantendienst stelt als oplossing voor om een booster te plaatsen, maar ik heb al problemen als ik hier op 2-3 meter van de modem zit. Volgens de analyser van Proximus is het signaal ook gewoon goed -36 Db.Volgens mij scheelt er gewoon iets aan die bbox en moet die worden vervangen. Wat denken jullie?Groeten,Benny
Beste netwerk, Wij verhuizen binnenkort naar onze nieuwe woning; een oude woning die wij aan het renoveren zijn. We hebben hiervoor de verhuis procedure bij Proximus opgestart (zijn nu ook klant). We vermoeden echter dat er een nieuwe aansluiting dient te gebeuren, hoewel Proximus ons liet weten dat er in principe een aansluiting voorzien is.De enige aansluiting die wij terug vinden is die op de foto (in bijlage). Echter, De pijltjes op de doos doen mij vermoeden dat dit het intropunt is? Volstaat dit? En wat als dit intropunt niet uitkomt op de plaats waar wij ons technische bord wensen te voorzien? Deze doos komt nl. uit in wat een ruimte voor wc zal worden.Voorlopig staat een afspraak ingepland op 31/10, maar dit is met een binnenhuis technicus van Proximus (niet met lasser of dergelijke). We stellen de vraag aangezien de verbouwingen nu nog gaande zijn en het dus nu het ideale moment zou zijn om ook de nodige buitenwerken te doen (indien nodig).Elk advies is welkom! Alvast bedankt!
Beste, in 2018 legt proximus fiber in de straat, telefonisch krijg ik in juni of begin juli 2018 van de klantendienst proximus de melding dat we enkele maanden nadien zouden gecontacteerd worden om aangesloten te worden. Na veelvuldig bellen te bellen en mailen weten ze van niets meer.Ik zit hier nog met een vdsl lijn 50Mbit, dus niet om over te stoefen. Volgend jaar wordt heel de straat heraangelegd, als we dat vensters missen gaan we het voor vele jaren kunnen vergeten. Aan welke boom dient er zoal geschud te worden om daar iets gedaan te krijgen… Ik heb nu een flex pack internet tv en vaste telefoon samen met all stars , ik vraag me af of ik als alternatief niet beter gewoon naar scarlet over schakel, wat een pack goedkoper is , zelfs met de optie van 5€ voor 1TB data Kris
wat een systeem!!! ik heb via de online webshop promotie de galaxy z fold 2 5g gekocht aan 1299€ met het dataplan...na ontvangst van de telefoon heb in c0ntact opgenomen met proximus om mijn huidig xl unlimited abonnement om te zetten naar het (duurdere) 5g unlimited abonnement… krijg ik te horen dat dit niet kan...enige manier om een 5g abo te krijgen is de z fold ofwel via een andere promotie van 1699€ aan te kopen of het volledige aankoopbedrag (1999€) te betalen...dit vind je nergens terug op de site….wat is het nut van een 5g gsm aan te bieden als je daarna geen 5g abo kan nemen ermee?
de knop proximus werkt niet meer .
Ik heb al vele jaren proximus tv, draadloos. Deze week telefonisch contact gehad en op advies van proximus alles uitgeschakeld en in volgende volgorde opgestart. Bbox3 draadloos toestellen en decoders. Vandaag weer dezelfde storing hapering beeld en soms geluid. De decoders zijn draadloos verbonden met de bbox3 en staan op 3 meter van de bbox 3 en gyproc wanden. En het heeft jaren zonder problemen gewerkt.
Goedendag,iedere keer dat ik een email verstuurd via mijn account @skynet.be via mijn smartphone beland het in Postvak Uit of is niet verstuurd.Wat moet ik doen?Een email versturen via gmail of yucom lukt wel
klopt het dat ik programma's van Eleven niet kan opnemen? Wil Game 5 van NBA finals programmeren, maar geen opname knop
halloal een lange tijd heb ik in buitenland via mijnmobiele data geen internet..enkel via wifiik heb alles nagekeken en alle instellingen staan juist....kunnen jullie eens kijken of er nergens een blokkering aan staat of zoik heb het internet echt nodig voor mijn werk en heb niet altijd wifi aan boordmijn gsm nummer is 0476616942
Beste, Er zijn maar 2 van de 4 afleveringen van scorpion opgenomen vandaag op zes. Die van 20u35, 21u30 zijn ok, die van 22u25 en 23u20 zijn niet opgenomen. Kunnen deze toegevoegd worden? Mvg,J.
Woensdag werd er internet en tv geïnstalleerd en sinds vandaag is ook mijn gsm-nummer overgeschakeld van Orange naar Proximus. SIM-kaart heb ik gewisseld en bellen lukt.Echter als ik inlog in de Proximus app zie ik bij mijn producten enkel tv en internet vermeld staan en nergens mijn gsm abonnement. Heeft dit wat tijd nodig of is hier een andere reden voor?
Hoe kan ik een voucher van 15€ (met code) bij het krediet van mijn smartphone zetten?
Beste Martin,Door de heel vele problemen met de V7 is er een technieker langst geweest 10/09/2020 om alles na te kijken ,hij kreeg het niet opgelost, en heeft dan de V7 meegenomen, en een volledige installatie gedaan van de V5, zo een type die we ook al hadden daarvoor. Nu krijg ik deze mail van Proximus,De nieuwste Android TV decoder: houden of niet?waar ge zoals gewoonlijk niet op kunt antwoorden, omdat het een onbeveiligde oude site is, en ook hun telefoon nummer , 0800 22 800 brengt niets te weeg als ergernis. groeten Annita-609******-035******
Wanneer hebben jullie een E-Sim in jullie aanbod? Al een datum in gedachten?
Bizarrerie in de verrekening van de belminuten : tegoed van 10 minuten - beltijd van 7 minuten 12 seconden geeft per salso 1 minuut beltegoed, (waar ik 2 minuten 48 seconden verwacht) ...myproximus:Herlaadbeurt 27/09/2020 +10€ => 10 belminuten bonusOproepgeschiedenis 28 & 29/09 : 05:19 + 00:24 + 01:29 = 07:12Beltegoed : 1 min. resterend van 10 min.De tijd vliegt.
Hoi, ben gisteren van Tuttimus naar Flex overgestapt. Ontvang ik dat automatisch de nieuwe Android decoder?Groeten