Vraag

Steeds terugkerend foutief factuur

  • 20 October 2020
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Ik ben slechts 3 maanden klant bij Proximus. Vanaf de installatie loopt er iets mis. Na herhaaldelijke telefoons is dit uiteindelijk opgelost. 

Ook wordt er mij steeds belooft via mail en telefoon dat ik voor Flex S 59,99 euro dien te betalen.

Onbegrijpelijk maar dat schijnt absoluut niet in orde te komen. Dan is het in de 70,?? euro dan 66,59 euro. modem is 12 maanden gratie en toch betaal ik 2,?? euro.

Ook beloofd men mij via mail dat ik 10,00 euro korting zou krijgen gedurende bepaalde periode.

Niets van dit alles wordt door de klantendienst geregeld

Ik ben het beu aan het worden. Als ik vermeld dat ik terug naar Telent ga wordt dat afgedaan als, doe maar. In plaats van voor een klant (nieuwe) alles te doen om mij te behouden doen zij niets.

Na vele telefoons en e-mails wordt er niets opgelost.


4 reacties

FYI: als prox medewerkers hier langskomen kunnen ze dit verder bekijken (eventueel morgen pas).

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@rejo Kan u uw profile aanvullen,naam, geboortedatum, klantnummer.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@rejo  Flex S kost inderdaad €59,99/maand. De modem is steeds gratis in bruikleen. De WiFi-Booster is niet gratis in een Flex S pack en wordt daarom aangerekend aan €2,49/maand. In een Flex pack (met vaste lijn) is de WiFi-Booster gratis in huur. Ik zal dit verder voor jou nakijken via dossier 46555836. Groetjes, Antonella

Beste AntonelleD, Hartelijk bedankt. René

 

Reageer