Lijkt me eigenaardig want na enkele uren wachten, blijkt het dan toch te werken, maar heb ik wel voetbal gemist waarvoor ik extra betaal.
Er wordt voorgesteld om een technieker langs te sturen om het probleem na te kijken, maar "opgepast, want als het aan u ligt moet je betalen he!!". Niet echt klantvriendelijke, maar soit. Ik had dan toch na uren vol frustratie een afspraak vastgelegd, omdat we weer eens enkele uren geen tv hadden, om dan de volgende ochtend die afspraak met een bang hartje te annuleren omdat we ondertussen dan toch weer tv hadden.
Gisteren opnieuw hetzelfde, we zitten tennis te kijken, en opeens valt alles uit. Weer een dik half uur aan telefoon gehangen, alles afzet, opnieuw opgestart, en gehoord dat mijn kabel waarschijnlijk kapot is. Kabel vervangen, maar niks hielp, tot ik een 4 uur later opnieuw opeens tv had. Ondertussen bleef de wifi wel werken, wat de helpdesk de opmerking ontlokte dat ik toch op mijn gsm kon naar de voetbal kijken.
Ik betaal meer dan 130 euro per maand, en begin het enorm beu te worden dat ik cst schrik moet hebben dat mijn tv zal uitvallen.
Aangezien het onmogelijk is een simpele mail naar jullie diensten te sturen, vraag ik dan ook of het mogelijk een technieker langs te sturen om na te gaan waar nu eigenlijk het probleem zit.
Ik heb echt geen zin om van operator te veranderen, maar voor het geld dat ik maandelijks betaal verwacht ik wel dat alles werkt, en ik sta echt op het punt over te stappen momenteel.
Je andere topic over hetzelfde probleem heb ik verwijderd.
Beide decoders zijn bedraad verbonden met de modem. Gisteren werkte een tv wel nog terwijl de andere geen signaal had. Na enkele uren hadden beide tv's wel signaal.
De vorige keren waren beide tv's uitgevallen tijdens het kijken (dochtertje naar Netflix en wij naar sport op andere tv).
Wanneer past het voor jou om een technicus langs te sturen?
Geert
Normaal ben ik elke dag thuis vanaf 16.30 en donderdag en vrijdag een volledige dag.
Mvg,
Geert
Je wordt 30min. op voorhand opgebeld.
Geert
Hartelijk dank voor deze service !!
Mijn Tv valt om het half uur uit en dan moet ik hem vie stekker van decoder terug opladen en start hij op zonder klank .Ik at hem at en terug op en dan ben ik voor een half uurtje gerust.
Heb reeds x gebeld maar altijd andere uitleg zonder oplossing
Nu gaat men per bpost een andere decoder opsturen maar ik ben imobiel begens Kanker en er kan geen technieker langskomen dan binnen 2 maanden
Ik ben ten einde raad en denk na 70 jaar klant er sterk aan om mij bij de concurrentie te informeren
Komt er bij dat Ik mr swijssen niet meer kan bereiken en dat niemand zijn nieuw telefoonnummer wil geven Ik hoop op een oplossing
Dag Jan
Ik betreur je berichtje maar helaas door COVID zijn wij ook gebonden aan procedures.
Bpost is een levering aan huis, als iemand binnen je bubbel deze decoder even kan aansluiten dan is je probleem volledig verholpen.
Contactgegevens van personen geven wij nooit door wegens de wet op de privacy.
Ondertusen is mijn problaam opgelost door happy house bezoek
Die ma heeft de nieuwe decoder V5 aangesloten maar dan bleek ook mijn afstandbedieng net goed te werken e haaft men een dere gegeven
Het propleem bij proximus via 0800ljnis het lange wachten en de minder bekwaamheid van somige techniekers
Vriendelijk bedankt Charlotte xxx
Fijn te horen dat alles nu terug goed werkt
Veel plezier ermee.
Fijn te horen dat alles nu terug goed werkt
Veel plezier ermee.
Bedankt xxx
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.