Vraag

Facturatie mededeling ingegeven maar niet de juiste voor de maand

  • 20 October 2020
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Hallo goede dag ,ik heb een proxmius factuur betaald via mijn bank app op 06 oktober, nu pas zie ik dat het foute mededling hebt maar de juiste bedrag betaald, hoe kan ik dat oplossen? Dank u


7 reacties

Normaal kan Proximus dit crediteren van de nog te betalen facturen, maar best het antwoord van iemand van het proximus forumteam afwachten zij kunnen dit ook rechtzetten, zal waarschijnlijk iets zijn voor morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@jenidedashevet177@live.com Kan u het klantnummer, naam, geboortedatum, gsmnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Hallo in orde, ik ben met mijn Proximus ingelogd dat is mijn profiel

@jenidedashevet177@live.com Kan u het klantnummer, naam, geboortedatum, gsmnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Hey hoe kan dat iemands anders gebruikt mijn telefoonnummer om te inloggen hier? 

@jenidedashevet177@live.com Kan u het klantnummer, naam, geboortedatum, gsmnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Hey hoe kan dat iemands anders gebruikt mijn telefoonnummer om te inloggen hier? 

 

Maakt niet uit ik heb het nu inorde gebracht met mijn email

 

Dit is mijn betaling

Rekening BE50 0001 7100 3118

Mededeling 702/9655/60230

37,99 Euro

Betaald op 6 oktober

Reputatie 7
Badge +3

@jenidedashevet177@live.com Ik heb uw info doorgegeven aan de financiële dienst onder dossier 46551883.Zij zullen het nakijken en u terug contacteren hierover.Groetjes,Joel

Reageer