Hallo goede dag ,ik heb een proxmius factuur betaald via mijn bank app op 06 oktober, nu pas zie ik dat het foute mededling hebt maar de juiste bedrag betaald, hoe kan ik dat oplossen? Dank u
Normaal kan Proximus dit crediteren van de nog te betalen facturen, maar best het antwoord van iemand van het proximus forumteam afwachten zij kunnen dit ook rechtzetten, zal waarschijnlijk iets zijn voor morgen.
Hallo in orde, ik ben met mijn Proximus ingelogd dat is mijn profiel
Hey hoe kan dat iemands anders gebruikt mijn telefoonnummer om te inloggen hier?
Hey hoe kan dat iemands anders gebruikt mijn telefoonnummer om te inloggen hier?
Maakt niet uit ik heb het nu inorde gebracht met mijn email
Dit is mijn betaling
Rekening BE50 0001 7100 3118
Mededeling 702/9655/60230
37,99 Euro
Betaald op 6 oktober
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.