Beste M_016,
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb mij destijds geregistreerd voor de promo voordat de promo verstreken was. Ik heb alleen mijn promo tot op de dag van vandaag niet ontvangen.
Best/aangewezen hieromtrent contact opnemen met
oneplus@activationboxx.com
om toelichting/uitleg te krijgen
Zie evenwel ook info hieronder uit links voorhanden in vorig bericht
OnePlus streeft ernaar de Bullets Wireless Z binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.
Voor deze actie geldt het OP=OP principe.
OnePlus behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden te wijzigen of aan te vullen of de actie stop te zetten zonder dat de klant hiervoor een schadevergoeding krijgt. Advies is om deze voorwaarden regelmatig te bekijken
Bedankt voor de uitleg.
Ik zal contact opnemen met het vermelde mailadres maar ik verwacht er niet meer te veel van als ze zelfs het recht voorbehouden om de actie te wijzigen/stop te zetten zonder schadevergoeding.
Straffe promostunt wel.
een antwoord of reactie had de betrokken promoactie-dienst van OnePlus u op zijn minst kunnen/mogen sturen ...
maar ja “op = op komen” we nog wel eens tegen bij fysieke winkels en/of op webwinkels
succes
Inderdaad of bvb ook “zolang de voorraad strekt”, dit zijn de klassieke trucen.