Ik begrijp dat het wel eens anders gaat dan verwacht maar zo erg als dit heb ik het nog nooit gehad. Geen reactie, geen actie, helemaal niets.
Zie onderstaande mailwisseling en dit is nog maar een klein stukje.
LOS DIT NU EENS OP!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,
Helaas krijg ik maar geen antwoord op mijn e-mails maar wel herinneringen/aanmaningen.
De facturen worden niet betaald. Ik verzoek u dan ook dringend om:
- Het abonnement te beëindigen
- Alle openstaande facturen te crediteren. U hoeft mij deze niet te sturen want ik heb ze toch niet ingeboekt en verwerkt.
Graag nu wel de benodigde acties.
Van: xxxx
Verzonden: woensdag 9 september 2020 10:09
Aan: marketing.numbers@proximus.com
Onderwerp: FW: Reply to Case 45978672
Geachte heer, mevrouw,
Geen idee waarom maar hierbij het formele verzoek de dienst per 23 maart 2020 te beëindigen zoals reeds al bevestigd door uw organisatie.
Van: xxx
Verzonden: woensdag 9 september 2020 09:35
Aan: xxx
Onderwerp: RE: Reply to Case 45978672
Beste
Dit begrijp ik maar toch dient u contact op te nemen met die dienst zodat zij de correcties kunnen doen want nu zal dit nog steeds aangerekend worden anders.
Met vriendelijke groeten
xxx
02/808.22.60
Het Proximus-team
From: xxx
Sent: 09 September 2020 09:20
To: xxx
Cc: ESD CCA Marketing Numbers <marketing.numbers@proximus.com>
Subject: RE: Reply to Case 45978672
Beste Anja,
Dank voor je reactie maar als ik deze bevestiging krijg dan ga ik er van uit dat dit geregeld is.
|
Dag mevrouw/meneer
We hebben uw mail goed ontvangen.
-daar dit een marketingnr is had de opzeg moeten gebeuren of schriftelijk of via marketing.numbers@proximus.com
Gelieve dan ook contact te nemen met deze dienst voor de opzeg en een eventuele rechtzetting van de facturen.
Ik heb ook nog een vraag voor jou.
Proximus wil heel graag weten hoe we de dienstverlening voor al onze klanten het best aanpakken. Binnen dit kader is het mogelijk dat je een van de volgende dagen een enquête zal ontvangen.
Zou je deze dan even kunnen invullen? Alvast bedankt!
U krijgt ook een SMS met een link naar metrolijn omdat Proximus benieuwd is over uw tevredenheid nadat uw dossier werd afgesloten.
Nog vragen of opmerkingen hierover?
Als er verder nog iets is waar ik je kan mee helpen, reageer dan op deze e-mail binnen de 72u en dan zal ik persoonlijk met veel plezier je vraag behandelen.
Ik wil u ook nog herinneren aan de voordelen van MyProximus. Hier alvast een handige link:
Bedankt voor het vertrouwen.
Met vriendelijke groeten
xxx
Het Proximus-team
Heb je nog andere vragen of opmerkingen?
Probeer onze online tools:
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB