Dinsdag middag met Proximus gebeld, voor omschakeling naar nano Sim. Door Corona virus winkels niet open en daarom gaan ze het op sturen met bpost. Ik dacht goed geregeld, maar woensdag avond plotseling geen bereik op gsm. Kan niet meer bellen en kan niet meer gebeld worden. Vandaag geen simkaart in de brievenbus. Dus door de nieuwe regeling van bpost pas ten vroegste maandag in de bus. Bel juist met de helpdesk en kan niets aangedaan worden. Als ik vraag waarom Proximus geen rekening houdt met de nieuwe bezorg tijden van bpost, waar iedereen in België persoonlijk op de hoogte van is gebracht, kreeg ik als antwoord dat Proximus daar niks van af weet en dat bpost hun niet op de hoogte breng voor veranderingen van bezorging in een bepaalde regio. Heb proberen duidelijk te maken dat het geen regio is maar gans Belgïe maar dat snapte hij niet.
Ge volg mijn echtgenote die mantelzorger is voor mij, haar moeder en mijn moeder is in nu niet bereikbaar!!!! Nu dat ouderen en zieke mensen niet buiten kunnen en alleen afhankelijk zijn van mantelzorger.
Dit is weer echte Typisch België. Bedrijven werken totaal niet samen, burger is altijd het slachtoffer