Gisteren heb ik via een Proximus winkel een nieuw nummer gevraagd en laten activeren voor mijn dochter.
Blijkt dat er aan het ons toegekende nummer een actieve Whatsapp account zit van een ons onbekend persoon.
Ik heb gebeld met Proximus maar daar konden ze me niet helpen: “Dit hadden ze nog nooit meegemaakt”. Alle koppelingen op de Proximus website leiden naar “Bel ons” of “FAQ”. Bellen heeft dus duidelijk geen zin (1 keer een half uur verliezen om wandelen gestuurd te worden is wel genoeg), in FAQ vind ik geen antwoord en gewoon mailen is kennelijk niet mogelijk?
Dit lijkt mij een serieus probleem, en Proximus geeft “Niet thuis”…
Ik heb dit fenomeen ook reeds aan Whatsapp gemeld maar ook van hen nog geen feedback gehad.
Ik maak me ernstig zorgen over de veiligheid van mijn gegevens.
En over mijn factuur; dat nummer staat nu op mijn naam, abonnement, wat kan die persoon niet allemaal doen op mijn rekening waar ik geen weet van heb?
Wat kan ik nog doen, wat moet ik doen, hoe kan ik Proximus bereiken om hier dringend iets te laten aan doen?
Bij voorbaat dank voor jullie input.
Groeten,
Marc