Skip to main content
Vraag

Pick app werkt niet


Beste,

 

Ik kan niet inloggen op de pickx-app.

Kan het zijn dat deze niet correct is gekoppeld?

 

Mvg

Steven

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 33982 reacties
  • 21 oktober 2020

prox medewerkers kunnen seffens als ze langskomen natrekken of de koppeling in orde is 

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

lukt het ook niet via www.proximuspickx.be om in te loggen 


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 478 reacties
  • 21 oktober 2020

@Steven DC Ik heb uw account opnieuw gekoppeld aan uw producten. Gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen om het uit te testen.