Beantwoord

Verhuis vaste lijn onmogelijk indien glasvezel ?

  • 1 September 2020
  • 59 reacties
  • 1202 Bekeken

  • Practitioner
  • 35 reacties

Goede middag,

mijn vader is verhuisd naar een appartement en wil zijn vaste lijn meenemen, maar blijkbaar is die ondertussen door Proximus afgesloten ? Een technieker zou al 2 keer zijn langsgekomen maar blijkbaar zou die gezegd hebben dat het nieuwe gebouw voorzien is van glasvezel en dat daarom internet en vaste lijn niet mogelijk zijn ? En nu ?

icon

Beste antwoord door tina.b 1 September 2020, 14:09

Bekijk origineel

59 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@FIWI De factuur is momenteel in opmaak. Deze zal ten laatste binnen 3 dagen beschikbaar zijn en verzonden worden (per post). Groetjes, Antonella

Goede middag @tina.b @AntonellaD  en co.

 

Mijn vader moet 61 euro betalen voor vaste telefoonlijn en internet de laatste factuur ? Dat is meer dan ik betaal voor mijn Pack (internet, vaste lijn met TV erbij), wat hij niet heeft ?

 

Hij is wel geïnteresseerd in de pack die nu in aanbieding is : (FLEX ?) , zijnde vaste lijn + TV + internet, goedkoper tarief de eerste 3 maanden, en gratis aansluiting.

Enige probleem is dat hij info zou willen of hij Telenet zo maar kan stopzetten ?

 

Zijn telefoonnummer staat bij mijn profielgegevens.
Graag reactie.

 

Bedankt !

Filip Willems

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @FIWI hiervoor laat ik de commerciële dienst contact met jullie opnemen, mag dat rechtstreeks met je vader of bellen ze best naar jou? Grt, Heidi

Goede morgen, 

dat kan beide, maar ik denk dat het misschien best is dat men met mij contact opneemt :-) 

Bij voorkeur na 11:00 uur dan, ik zit in een meeting.

Reputatie 7
Badge +3

Prima, ik laat je na 11u contacteren!

hallo, ben net gebeld ‘denk ik’, de verbinding werd verbroken toen ik net opnam :-/

Reputatie 7
Badge +3

We proberen je opnieuw te contacteren. Grt, Heidi

Na uitvoerig overleg en vergelijken denk ik dat mijn vader voor een Flex pakket zal gaan met internet en Proximus TV, en de vaste lijn zal willen afzeggen. Ik dacht dat dit 59 euro was, maar misschien kan ik even een PM krijgen met de prijs in zijn geval met sociaal tarief  en andere kant inernet en TV via fiber ?

Reputatie 7
Badge +3

@FIWI Flex pack komt op 59,99EUR en met sociaal tarief op 51,59EUR.Voor Fiber is dat 64,99EUR en met sociaal tarief 58,59EUR.Groetjes,Joel

Reageer