Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Mijn kaart is geblokkeerd. Tot nu toe werd deze beheerd door mijn werkgever, door verandering van job neem ik dit telefoonnummer over voor mijn eigen rekening. Ik heb twee weken gelden mijn nummer proberen te registreren maar dat ging nog niet omdat ik nog in dienst was. Nu ben ik uit dienst en is de kaart sinds vandaag geblokkeerd. Als ik probeer te registeren via proximus.be/identificeer dan werk het niet. Niet als ik herlading kies en niet als ik eID kies. Alle gegevens zijn correct ingevuld en de eID is correct geïnstalleerd. Telkens is er een technische storing na het ingeven van mijn gegevens of het aanklikken van de eID link. Dit heb ik allemaal al meermaals geprobeerd, zowel gisteren (toen de kaart nog actief was) als vandaag. In de chat op de website geeft niemand antwoord en in messenger op facebook ook niet. Is het mogelijk dit in orde te brengen? dank SSN 2100364744518
Is er een andere manier om toegang te krijgen tot public wifi? Want die nieuwe manier met de sim eap is het niet
Hoi allemaal sinds enkele dagen hier problemendonderdag problemen met een digicorder op een slaapkamer. Deze weekt via de plc kasjes. Software van de digicorder voerde hij perfect uit alleen op geen enkele post beeld. Plc uitgetrokkken en terug ingestoken. Alles werkt weer!tv sinds donderdag avond hier in huis werkt perfect!tot gisteren:enkele toestellen gsm/ laptop geen internet meer…toestellen geven aan binnen bereik te zitten van de modem. Enkel niets geen enkele internet pagina laadResets gedaan ( incl met tandenstooker ;) ) niets helpt er blijft wel een rood lampje branden op de modem: internet ( meestal rood springt soms even om naar blauw dan weer rood) eigenaardige is: voor test : had ik mijn netwerk op mijn toestellen opnieuw laten zoeken.vervolgens wachtwoord ingeven klopte ineens niet meer ?! Belgacom heeft me dan een nieuw wachtwoord gegeven om, opnieuw te kunnen instellen maar dat werkte ook niet meer.… ik ben ten einde raad?!maandag komt een technieker langs, maar had d
Ik maak gebruik van een V7 decoder en ben er zeer tevreden over, maar we hebben een 2e decoder nodig. Ik heb nog een oude aangekochte V5 met HD maar zou deze graag vervangen door een V7 , kan ik deze ook aankopen?
DSL lampje uit minstens 20-30 keer per dag => internet valt bijgevolg uitWe hebben dit al gedurende 3 weken en ik ben stillekes aan zot aan het komen.Al 3 techniekers over de vloer gehad. Alles al vervangen , bbox3 , netfilter binnenhuis, kabels, etcElke keer verlof moeten nemen om ze binnen te laten. Zeer vriendelijke mensen en ze doen hun best om het in orde te krijgen maar te vergeefs.Vrijdag 12/02 ging de 4de technieker eens langskomendie een lasser zou zijn zoals proximus deze personen beschrijven. Vrijdag niemand gezien.Vrijdag rond 5 uur naar de klantendienst gebeld of er nog iemand zou komen.Deze persoon van de klantendienst zou met de chef van de lassers gesproken hebben en ons beloofd dat de technieker nog ging langskomen.Tot 19 uur nog thuis zitten wachten tot de technieker ging langskomen maar niemand gezien of gehoord via telefoon.Ik hoop dat dit bericht maandag morgend 15/02 met ernst behandeld wordt en maandag er een lasser ter beschikking wordt gesteld om de draadbre
Heeft er nog iemand dezelfde ervaring dat de TV Pickx app nog instabieler is sinds de update van 26 november 2020 ? Ik gebruik de app op een Samsung tablet. Enkele voorbeelden : In combinatie met Chromecast had ik voor de update al vaak problemen (app bleef hangen op de tablet, TV bleef hangen of zelfs zwart scherm op de TV) maar na de update is het gebruik met Chromecast nog problematischer. Deze avond kon ik zelfs bv Canvas en VRT niet meer streamen via Chromecast (maar andere zenders daarentegen wel alhoewel deze na verloop van tijd dan ook wel vastliepen). Met andere apps zoals Youtube, Netflix is er geen enkel probleem met Chromecast … het is enkel met de TV Pickx app. Deze avond besloot ik om dan Chromecast niet meer te gebruiken en alles te bekijken direct op de tablet in de hoop dat het beter zou gaan … valse hoop … “Live TV” menu item gaf vaak “Oeps, er is een probleem opgetreden”, het inladen van “TV-gids” bleef vaak hangen met een rond rood cirkeltje als ik naar rechts scrol
heeft er nog iemand problemen met de snelheid van zijn fiber internet? ik heb normaal 1 gbps met kabel. nu haal ik maar 300 mbps ..
I have several PCs connected to Bbox3. When I try to ping a PC by name, I get errors such as: ‘Name or service not known’, ‘Temporary failure in name resolution’, ‘No address associated with hostname’. Sometimes I can ping a PC by name, and half an hour later it doesn’t work anymore, while at the same time some other PC in the network that used to be reachable by IP only becomes available by name.I can always ping any PC by IP. When I log onto the modem, I see the names of all these PCs (although in all caps instead of the way the PC announces its hostname).In addition, I see PCs that are connected via Wifi mentioned under ‘Ethernet’, and another PC (RPi) which doesn’t even have Wifi is mentioned under the topic ‘Wifi’. So I have the impression that the DHCP server is confused of what is connected where and that trickles down to the name resolution server. Does anyone experience the same ?
Ik heb net een e-mailadres gewijzigd in het Proximus Webmail adresboek. Iemand vroeg me haar skynet-adres te wijzigen naar een Gmail adres en het skynet adres niet meer te gebruiken.Na deze wijziging zijn alle e-mails die ik ontving via dit skynet-adres verdwenen uit mijn mailbox?Ook wanneer ik het skynet adres opnieuw invoer krijg ik ze niet terug. Ik gebruik enkel Webmail.Heeft iemand hiervoor een verklaring? Hoe krijg ik de e-mails opnieuw in de mailbox?
wij hebben In het verleden problemen gehad met verdwenen opnames, spontaan opstarten modem en vastlopende decoder (v5).zijn toen overgestapt op glasvezel in de hoop dat het probleem zou verbeteren, wat inderdaad zo was, de decoder liep niet meer vast maar de rest is gebleven. Bij de installatie van de glasvezel zijn alle decoders vervangen alsook de modem. we hebben dan even geen noemenswaardige problemen meer gehad, behalve de verdwijnende opnames.omdat het veranderen naar een flex pack een aanzienlijke prijsvermindering inhield zijn we overgestapt. Maar voor disney+ heb je de v7 decoder nodig. Begin deze week dan de eerste v7 geïnstalleerd, terwijl er nog 2 oudere modems in gebruik zijn (allebei v5)sinds dan start de modem dagelijks diverse keren, op onvoorspelbare momenten, spontaan opnieuw op. op het scherm komt dan die foutmelding P135 (als ik me niet vergis)erg irriterend zeker als je iets aan het volgen bent.vandaag techniekeer over de vloer gehad, en die stelde voor om de voe
Sinds kort krijg ik regelmatig spam van adres: information@avanza.se telkens als een ander bedrijf en gisteren zelfs als zijnde van proximus. Ik heb voor deze dus een regel aangemaakt (2 eigenlijk al, volledig adres en met woorden avansa) en daarmee zouden deze mails automatisch in mijn spambak terecht moeten komen (heeft altijd prima gewerkt met andere spam adressen) Alleen met deze blijkt het dus ineens niet meer te werken. Hoe kom ik van deze rommel af?
Hallo beste vrienden,Ik heb een probleempje met mijn postvak in, af ik mijn mail nakijk krijg ik het volgende te zien in mijn postvak in “ namelijk in deze volgorde Postvak in naar beneden verzamelde mail ; weer verder naar beneden Postvak in en ten laatste mijn e-mail adres, als ik telkens er op klik krijg ik steeds alle onderverdelingen ( ik weet niet of ik me juist uitdruk gelieve mij te verontschuldigen ) te zien kan ik die dubbelen verwijderen en hoe zou ik het moeten doen? Indien jullie mij zouden kunnen helpen hartelijke dank en al een dikke duim.Groetjes,François.
Hallo .Begrijpen wie begrijpen kan.😡Ik denk dat de afspraak die proximus met ons had vergeten is .Gevolg: Storingen blijven hetzelfde en geen technieker te bespeuren zoals beloofd.En niks laten weten hé,echt een schande.😡
GeachteKrijg al sinds enkele dagen meestal volgend bericht bij openen Proximus Mail.Soms lukt het dat, soms niet.Met Gmail geen problemen?
Hallo,Er zijn dagen waarop er via de wifi-bridge (en ook al in bezit gehad: wifi-booster) amper TV kan gekeken worden omdat het beeld vaak uitvalt. Gisteren nog 3 keer alles terug opgestart enz..Als het weer zover is, gebruik ik soms een LAN-kabel. Het probleem ligt m.i. niet bij de bridge (of booster), maar bij de wifi. Onze smartphones zijn al losgekoppeld van ‘onze’ wifi om het systeem te ontlasten, alleen de desktop en de tablet maken er nog gebruik van.En toch: geregeld (vandaag weer een 3-tal keer) valt op de tablet de ‘eigen’ wifi uit, zodat ik moet gebruik maken van Public-Wifi. Bij het eigen wifi-signaal staat dan “..misschien geen internet beschikbaar”; maar Public-Wifi is dan wel bruikbaar, met internet. Het signaal van de buren is dan beter dan het mijne ?...Nog dit: de modem staat zo’n 6 m verder, op 1 m hoogte, niet in een kast, met amper hinder van muren. Kent iemand daar een oplossing voor?…Met dank,Guy
Bij het live tv kijken hapert het beeld regelmatig of geeft het blokjes. Dit gebeurt op alle kanalen en op alle decoders in huis. Soms kan je op een bepaald kanaal maar seconden kijken, daarna stopt het beeld en valt de verbinding weg. even zappen naar een ander kanaal en het is weer opgelost. Terugkijktv of opnames geven geen problemen. Iemand een idee?
klantnummer ********* we hebben reeds enkele dagen problemen met onstabiele internet verbinding probleem deze morgen gemeld iemand heeft ons teruggebeld op nummer ********** maar waren niet in de mogelijkheid op te nemen ,
Ik kan geen sms verzenden naar BLOKKEN. Is dit ergens in instellingen aub?GrtNoëlla
Onder het motto dat het niet altijd negatief moet zijn, wil ik even m’n dank uitdrukken.Sinds september 2020 had ik ernstige problemen met een modem die in de periode tussen september en december meer dan 500 keer ‘resets’ heeft gedaan.Het was bijzonder moeilijk om de juiste contacten te krijgen (echt een werkpunt!) maar uiteindelijk op de juiste afdeling terechtgekomen en bij een technieker die werkelijk bijzonder z’n best deed om de oorzaak te vinden. HOUT VASTHOUDEN…. maar momenteel is de situatie stabiel en zijn er geen resets meer. De technieker informeert me wekelijks over de situatie en volgt duidelijk op en is actief op zoek gegaan naar oplossingen. Dus dikke merci aan deze technieker!
Waar vind ik een alfabetische lijst van ALLE beschikbare films?
Bij Proximus Pickx stel ik toch een paar eigenaardigheden vast: TV Replay kan men via de Pickx app 1 week terugkijken terwijl via de V5c decoder maar slechts 36 uur kan teruggekeken worden, kunnen ze dat ook niet mogelijk maken om 1 week terug te kijken via de TV decoder?En dan die opnames, dat is ook nog zoiets: opnames via de app op mijn Apple TV kan ik niet bekijken enkel wissen dus als ik die opnames wil bekijken moet ik dat doen via de V5c decoder.Dat vind ik dat toch maar eigenaardig.
Wij hebben eind november een afspraak ingepland om over te stappen van Telenet naar Proximus.Eerst kregen we als datum 05/01 door. De dag hiervoor werd deze echter geannuleerd door Proximus en verzet naar 08/02. Tot vrijdag hiervoor terug Proximus belde voor annulering en ditmaal naar 02/03. (telkens speciaal moeten schuiven op het werk, maar telkens voor niks)Zowel de gsm van mij als van mijn vriendin zijn nog actief bij de Telenet via het abonnement van haar ouders die ook overstappen. Daar zijn ze effectief gisteren ook langs geweest voor de overstap naar Proximus. Nu heb ik al 4 maal met de klantendienst gebeld deze week om onze gsm-nummers reeds te activeren op Proximus. De eerste maal werd verteld dat dit normaal al actief moest geweest zijn maar ik 2 dagen moest wachten (had reeds simkaart ontvangen). Uiteraard 2-dagen later niks. Die avond met nog 3 mensen aan de lijn gehangen, de eerste kon mij helpen maar na 15 minuten viel de verbinding plots weg. Uiteraard bij terugbellen i
Hallo ik krijg al een paar dagen rare telefoontjes op mijn vaste lijn. Soms wordt er niks gezegd of wordt er in het Engels gesproken. Ik leg dan meteen neer. Maar bel dan wel naar 1919 dan krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is of krijg ik een soort jackpot te horen. Leg meteen dan neer. Nu blijkt dat dit komt van dit nummer 00491779731341 van een mobiel nummer uit Duitsland. Kunnen jullie hier iets aan doen? Vriendelijke Groeten, Moesty
Ik kan familie niet meer in previeuw bekijken en zenders aanpassen ook niet . Dit sinds de V7
Heb nu al 7x gebeld met de klantendienst proximus Op eens zag ik dat mijn bundel 96 euro buiten bundel was Dusvik bellen konden geen antwoord geven Dan terug gebeld antwoord ja Mevrouw we gaan een klachtendossier open want u bent vandaag niet de enige die ineens rekeningen gekregen heeft van een 09 nummer Nu vandaag 1 maand verder niks meer gehoord dus bel terug vinden niks van klacht Word je afgewimpeld een klacht moet online Nergens te vinden waar je een klacht schriftelijk kan indienen Hang nu weeral 1u30 aan de lijn in wacht Nu als ze dit probleem niet gaan oplossen sta ik maandag bij een andere provider die wel luisteren ipv maar mijn factuur te verhogen zonder te kunnen zeggen vanwaar en hoe Dit mag stoppen die wanpraktijken
Heb je al een account? Inloggen