Hallo ik heb van prepaid naar abonement gegaan gewacht tot netwerk wegviel en abonement ingestoken maar mijn netwerk komt niet van me nieuwe kaart niets werkt bellen en sms'en ook niet wat moet ik doen ?
Nee van prepaid naar abonement proximus sim kaart nr 21************
Wat heeft dat ermee te maken ik had een prepaid en nu abonement dus ik zou graag weten hoe ik dit in orde breng
FYI: Als er niemand van Proximus zelf nog reageert deze avond of achterliggende diensten nodig heeft hiervoor, dan zal dit maar pas maandag zijn aangezien er in het weekend hier niet langsgekomen wordt wel is 080022800 nog bereikbaar dan.
Mijn kaart gaat nog altijd niet dat is toch niet normaal achter een week ???
blijkbaar hebben de Proximus medewerkers je bericht hier nog niet opgemerkt, hopelijk straks wel ….
Bij het veranderen van een prepaid naar een abonnement wordt normaal gezien de simkaart niet gewijzigd. Vandaar mijn vraag of je de oude simkaart nog hebt. De simkaart nummer die je mij hebt doorgegeven komt niet overeen met degene die geregistreerd staat.
Indien je die niet meer hebt zal je langs de winkel moeten gaan om je huidige simkaart te laten activeren. Wegens de GDPR wetgeving kunnen wij dit niet doen via het forum of via onze klantendienst.
Ik heb een numler overdacht gedaan en idd een nieuwe simkaart had met abonement maar werkt niet
Ik heb een abonement genomen met gsm en die kaart apart toegestuurd gekregen via post dus ben niet egt mee
In de brief stond dat ik moest wachten tot mijn netwerk wegviel en dan die andere in steken dus weet niet hoe dat in elkaar zit hoor
Van proximus daisy
Nee heb die niet meer kan ik naar de winkel gaan met me nieuwe kaart of hoe doe ik dat best?
Opgelost dank u wel !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.