Skip to main content

Beste,

 

Mijn schoonzus heeft een probleem met haar 6s op ios 14.3

Sinds de nieuwe update naar ios 14 werkt haar mobiele data 3g/4g niet meer

zoals het moet.4g geen ontvangst en 3g sporadisch en valt uit.Wifi is ok.

Ik las onlangs dit topic over KBP in Nederland en ik denk dat het hier hetzelde

verhaal is bij proximus..Ikzelf heb een iphone 6s met ios 11.4 en die werkt perfect

op 3g/4g zonder probleem in dezelfde omgeving..

 

Graag advies en hulp

 

lees hier even een hoop reacties op dit probleem

https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/na-ios-14-update-geen-mobiel-internet-meer-509920

 

MvG

Tony

Nog ter info;

 

Haar sim-kaartje is onlangs vervangen

Met haar sim kaartje in mijn iphone 6s werkt mijn telefoon ook perfect !


FYI: als Morgen de proximus forummedewerkers hier terug langskomen kunnen zij u verder helpen.


Bedankt voor je reactie ‘Martin’


Nog meer van Apple forum zelf….wel Engels

https://developer.apple.com/forums/thread/657108

 

 


@fiatuno49 Geeft het ook problemen als je uw simkaart in haar gsm steekt ?  Kan je eens nakijken of haar APN nog correct staat ? Hier vindt je de instellingen voor je toestel. 

Kan je in je profiel ook even haar nummer toevoegen zodat we hier ook alles kunnen controleren ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

 

 


Bedankt alvast

Simkaart wisselen lost niks op , reeds gedaan

Mijn iphone 6S met ios 11.4 doet het perfect in dezelde omgeving met mij simkaart

en ook met haar simkaart.

Haar iphone 6S met ios 14.3 doet het niet in dezelfde omgeving ook niet met mijn simkaart

APN settings correct geladen als je de simkaart installeert (nagekeken)

Gevraagde privégegevens  ingevuld

Nu maar afwachten……………………………………...


@fiatuno49 Aan de hand van de gegevens in je profiel vind ik een gsm-nr terug dat eindigt op -81. Dat nr maakt wel verbinding met onze dataservers.

Het probleem moet inderdaad in het toestel zitten vermits het ook met uw simkaartje in dat toestel problemen geeft. Kan je haar netwerkinstellingen eens resetten ? Dit kan je doen

bij instellingen/algemeen/stel opnieuw in/herstel netwerk instellingen


Bedankt Hadewych maar……………

bij instellingen/algemeen/stel opnieuw in/herstel netwerk instellingen

heb ik reeds verschillende malen gedaan

Het enig wat helpt is de iphone herstarten dan heb je

even of een langere tijd (paar uur of paar minuten) 3G/4G en valt dan terug uit

 

Toch bedankt


@fiatuno49 Dan kan je best eens bij Apple informeren vermits het begonnen is na de update en het simkaartje in uw toestel wel goed werkt.


Reageer