Skip to main content
Vraag

Pickx and Apple TV 4K

  • 10 december 2020
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Heb sinds een week een Epic abonnement met Apple TV 4K.

Helaas moet ik zeggen dat ik constant problemen heb met de Pickx app. 

De app happert constant , valt te pas en te onpas uit enz.

radio via Pickx zoals  stu bru  werkt welgeteld 5 min , nadien stopt deze gewoon met spelen . 

OOk herinstaleren van de app en zelfs de apple TV biedt geen oplossing 

Graag een oplossing voor de pickx  problemen. 

 

 

This topic has been closed for comments

2 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 14 december 2020

@ChristophV Ik heb je lijn nagekeken en deze ziet er in orde uit. Heb je deze problemen enkel via de app op je gsm (via 4g of wifi ?) of ook op je decoder ? Is deze draadloos aangesloten of via kabel ? Als je de problemen hebt op de app, heb je ook problemen met vb youtube op dat toestel ? 


geert boucquez

@HadewychT 

jullie moeten echt eens leren lezen wat een gebruiker schrijft. Christoph heeft het over een Epic abonnement met Apple TV 4K. Dat betekent dus dat hij pickx op zijn apple tv 4k heeft staan, niet op zijn gsm. Ik heb hetzelfde probleem, regelmatig een korte onderbreking. Jammer dat er geen qos op pickx staat want dat is volgens mij de oorzaak. Als je tijdens het kijken een speedtest start dan heb je het gegarandeerd voor. Dan is er op dat moment niet voldoende bandbreedte beschikbaar voor pickx.