Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Het broertje van History, Crime & Investigation, komt vanaf 18 januari opnieuw in Vlaanderen bij Telenet. Het is een true crimezender met Nederlandstalige ondertitels die al zeer lang in Nederland uitgezonden wordt: Kan deze zender ook bij Proximus komen in Family NL bv? Mvg
Sinds enkele weken haperen de opgenomen programma's of programma's die we later bekijken. De decoder en modem werden volledig gereset. De lijn werd getest door proximus en toch blijft het probleem bestaan. Mijn overbuur heeft hetzelfde probleem.
Sinds een paar dagen kom ik niet meer op mijn menu als ik op het huisje druk, ik zie dan alleen apps en geraak dus ook niet meer bij mijn opnames
2/11 ingeschreven op pack Proximus als nieuwe klant, internet / tv / 3 mobiele telefoons, kom van Scarlet.Kastje na een paar dagen ontvangen, simkaarten idem. Niet veel later komen installeren, alles ok met internet en tv, direct hierna proberen de simkaarten te activeren. En bij dit laatste loopt het helemaal mis, krijgt men gewoonweg niet klaar.het is nu 12/12, en nog steeds geen overzet mogelijk, 16 keer hiervoor met Proximus gebeld, na mijn laatste telefoontje van vandaag meegekregen dat te laatste morgen alles in orde zal zijn, fingers crossed. Intussen zowat de hele support dienst de laatste anderhalve maand aan de lijn gehad, het totale gebrek aan kennis en communicatie is schrijnend. Annulatie order ook aangevraagd, maar zit door het pack en de eindejaarsacties de komende 2 jaar vast aan Proximus, niet dat Telenet het zo goed doet momenteel, maar had hier toch wel wat meer profesionalisme verwacht, al was het maar escaleren naar iemand met kennis van zaken.Hoop echt dat dit op
Omdat ik niet helemaal tevreden ben met de bouwkwaliteit van de nieuwere iPhone 15 Pro (Titanium), overweeg ik nu de iPhone 14 Pro Max. Zullen deze nog op voorraad komen voor smartphones+abonnementen?
Bij Proximus gsm Doro 6060 gekocht voor bejaarde oom. Hoe zet je de luidspreker aan tijdens het bellen? Handsfree. Niks te vinden in handleiding.
URGENT:Op 03/01 verhuizing aangevraagd voor de 26/01 nu vandaag 20/01 nog steeds geen installatieafspraak. Kan iemand van de proximus forummedewerkers dit in orde brengen? Klantennr: 614751714 Mvg
Geachten,Ik stel reeds een paar weken vast, dat mijn berichten verstuurd naar de prullenbak, slechts voor 2 dagen zichtbaar blijven in de “Prullenbak” - vroeger bleven ze misschien wel de 30 dagen zoals beloofd. Wat moet ik doen, om ze toch een 10-tal dagen zichtbaar te houden.Graag een seintje a.u.b.Met vriendelijke groeten.Roland Moens.roland*******@gmail.com
Nu ,Play Crime er is bijgekomen in basis pakket.;Graag de volgende in basis pakket..Eurosport 2 , History, Stingray Classics, BBC Prime, BBC Ent, Nick Jr,Discovery ID, Star Channel,Weg achter de betaal muur van Pickx Mix Nl, en zoals bij de andere providers in BASIS pakket..Waarom blijft dit betalend bij Proximus ????
Ik heb per ongeluk de 4 opnames van gisteren van supergirl gewist. Kan ik deze opnames. Of ergens terugvinden? Of kan iemand ze terugzetten?
Dit is een probleem dat zich al stelt van sinds we hier wonen (2 jaar) : het internet (bekabeld en wifi) valt regelmatig (enkele keren per dag) uit. Alle bekabeling is nieuw geplaatst Er is enkele maanden geleden een technieker geweest, die heeft de bekabeling van buiten naar de garage getest, de bekabeling in de garage van binnenkomst tot router vervangen EN een nieuwe router geplaatst (supervriendelijke jongen, die Harun), dan ging het een maand of zo goed en dan begon het opnieuw.Er zitten een aantal switches tussen, op aanraden van iemand in dit forum heb ik de oudere vervangen door nieuwe, dat heeft niet veel geholpen, heb ook een tijdje geprobeerd zonder switches maar dat gaf hetzelfde, ik denk dus niet dat het probleem zich daar stelt.De situaties waarin het probleem getriggerd kan worden zijn de volgende :microgolf aanzetten : altijd probleem, wifi zit wel op 2.4GHz maar waarom valt mijn bekabelde netwerk dan ook uit? iemand komt het huis binnen en zijn toestel (gsm/laptop) maa
Beste, Ik ben overgestapt van Telenet naar Proximus. Sinds maandag werkt mijn oude simkaart niet meer, en heb vandaag (vrijdag) pas de nieuwe van jullie aangekregen. Maar als ik die in mijn GSM steek zegt het 'SIM kaart niet geregistreert'. Ik kan al sinds maandag niet meer bellen en niemand kan mij bereiken. Het was ook een heel gedoe om eindelijk deze weg te vinden voor hulp, want ik kon zelfs niet aanmelden eerst op de My Proximus app. Kunnen jullie aub voor mij nakijken wat er mis gelopen is, en of mijn nieuwe simkaart nog geactiveert moet worden? Mijn klantennummer is 33714832. Alvast bedankt! Vriendelijke groet,Steffi Claessens.
Beste,op 12/12 plaats ik een bestelling voor de installatie voor internet + overname vaste lijn + overname 2 gsm nummers en bestel ik de TV voor €99. Klantnummer 624638780 op AWE BV.Op 15/12 bevestig ik mijn bestelling en betaal ik de €99.Op 20/12 krijg ik opeens een mail dat mijn teruggestuurde bestelling goed is aangekomen en dat de €99 gecrediteerd wordt (staat inmiddels ook weer op mijn rekening).Op 21/12 krijg ik wifi instellingen via sms toeOp 22/12 was er afgesproken om de installatie uit te voeren, om 17u bel ik naar de klantendienst want er was nog steeds geen technieker geweest. De installatie leek uitgesteld te zijn en ze gingen mij terugbellen, niemand gehoord…Diezelfde dag stuur ik nog alles eens op mail, geen reactieVandaag 28/12 toch nog maar eens gebeld, ik kreeg de reactie dat ze me wel gingen bellen voor een afspraak te maken.Ik zit nu al weken in het ongewisse en vraag me af waarom niemand nu eens gewoon niet kan zeggen, dan komen we installeren, dan ontvangt u de tv
Dus sinds kort wilt mijn simkaart geen verbinding meer maken met proximus en komt er “geen service” te staan en dit was voor dat ik die voor een paar uren uitgeschakeld had daarvoor was er niks aan de hand toen ik die terug aan deed maakte hij geen verbinding meer kan iemand mij aub helpen?
Sedert enkele dagen komen mijn mails verstuurd naar mijn skynet adres niet meer binnen op Pc in Outlook - Microsoft 365 . Het is niet de eerste keer dat deze problemen voorkomen . Ik kan wel mails verzenden maar binnenkomende mails komen niet binnen . De mails komen wel binnen op mijn GSM . Ook kan ik deze consulteren via Webmail ( maar dit is uiteraard een omslachtige methode ) . Ik lees op het forum dat dit probleem zeker niet bij mij alleen optreedt . Ik had graag zsm een blijvende oplossing van het probleem gehad . Vorig jaar is dit probleem ook een bepaalde tijd geregeld opgedoken maar was dan weer opgelost … nu toe al enkele dagen terug dit probleem . De instellingen in Outlook zijn niet veranderd en nazicht leert mij dat alles langs deze kant ok is wat ook te verwachten was vermits ik niks heb gewijzigd . Kan iemand mij zsm een oplossing voor het probleem geven . Mvg, Marleen Vermeersch
Hallo,we hebben recent een GSM nummer geporteerd van Telenet naar Proximus. De mobile coverage in huis is van slecht naar onbestaand gegaan. We hebben thuis ook Internet van Proximus.De Proximus oplossing is bellen over wifi maar ik krijg de optie niet te zien in de Android menu (alle stappen online gevolgd). Het lukt wel op een ander GSM toestel. GSM toestel is een Pixel3A, die dit wel degelijk ondersteund (voorbeelden gezien met providers uit het buitenland). Het toestel staat niet opgelijst op de Proximus website:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.htmlIk lees op andere forum topics dat VoWifi op aanvraag kan aangezet worden?Welke oplossing stellen jullie voor?Alvast bedankt
Ik heb een Samsung A33 (5G - jaar 2022) gekocht bij Krëfel Voice over wifi (VoWIFI) heb ik geactiveerd maar het logo verschijnt niet in de taakbalk en het werkt dus ook niet.Er is wel één klein verschil wat de Softwareversie Serviceprovider betreft: De drie karakters LUX komen niet voor maar in de plaatst staat EUX. Is dit de oorzaak? Zie https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.htmlWe hebben een 2de verblijf in Ottenburg en daar is zo goed als geen mobiel netwerk, noch buiten, noch binnen? Dus zou Vowifi zou een goede oplossing zijn. Mvg.Walter De Bruyne
Gedurende enkele weken loopt het beeld en geluid niet synchroon, en wordt steeds erger. Er zit nu een 3 tal seconden verschil op. Alles is al 35663 keer gereset maar het probleem blijft. Ben echt serieus aan het overwegen om ons abonnement stop te zetten als dit niet opgelost raakt
Sinds +/- twee weken valt onze netwerkverbinding op onvoorspelbare momenten helemaal weg. Dat wil zeggen zowel voor mobiele toestellen als voor toestellen verbonden met de router door een kabel. Dit is niet alleen voor websites op het internet maar ook voor toestellen op het interne netwerk (bvb Synology NAS). Alles gaat plat en komt dan - na enige tijd - onverklaarbaar weer terug.Deze screenshot toont hoe het er gisteren aan toe ging:Ik heb al 1000 keer mijn modem herstart. Er zijn hier nog een paar Devolo’s maar netwerk outages zijn er ook als die allemaal uitgeplugd zijn. Dus daar kan het niet aan liggen. De lijn is ook al 1000 keer gecheckt (“Werkt prima, meneer!”). De level 1 en 2 support zijn immer vriendelijke mensen, maar jammer genoeg nutteloos om dit uit te zoeken (“Werkt het weer, meneer? Dan is het opgelost hé.” “Neen, toch niet.”).Ik (en mijn huisgenoten) worden en radeloos van. Wie heeft er een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Heden werd de fiber binnen gebracht tot in de berging waar de modem werd geïnstalleerd.Maar vanaf de modem naar de tv gebruiken ze de bestaande gewone koper aansluiting.Nu is mijn vraag wanneer ze dan die koper zullen vervangen door fiber.De huidige kabel zit in een buis, dus kan normaal geen probleem geven om te vervangen.
Is het nuttig om over te stappen naar de nieuwe internet box als wifi voor het ogenblik prima is ?Is het normaal "plug and play" uitgezonderd ingeven van password en wifinaam ?
Beste,Eind december zijn jullie Fiber komen installeren samen met een nieuwe modem en TV Box, maar ik heb geen retour label ontvangen om mijn oude modem en TV Box terug te sturen?Bestelling nummer: R4WEBSHOP021221668Ondertussen werd mijn oude TV Box aangerekend op mijn factuur van januari…
Kunt u voor mij een getrouwheidskorting activeren ?
Goedemorgen, twee weken geleden (21/12/2020) zijn we verhuisd met ons kantoor. Er werd een afspraak gemaakt met een Proximus technieker om de vaste lijn over te zetten van de oude locatie (03 zone) naar de nieuwe locatie (014 zone). Dit verliep vlot, ware het niet dat de technieker na afloop vertelde dat we een nieuw nummer kregen. Dat was door ons niet gevraagd !! Als bedrijf moeten we absoluut bereikbaar zijn en blijven voor onze klanten. Iemand die nu naar ons nummer belt (dat op al onze stickers, folders, documenten, … staat) krijgt onmiddellijk de melding dat het nummer niet bereikbaar is. Dat kan en mag dus absoluut niet !!! Je zou verwachten dat het niet zo moeilijk moet zijn om die fout terug recht te zetten en het oude nummer gewoon terug toe te wijzen. Een nummer dat 10 minuten geleden nog bestond moet toch terug geactiveerd kunnen worden? Een simpel telefoontje naar de helpdesk zou zoiets toch moeten kunnen verhelpen? Helaas levert telefonische communicatie met de helpdesk a
Sinds installatie van fiber en vervanging decoder naar v7 model loopt het geluid niet synchroon. Heropstarten verhelpt tijdelijk het probleem, maar is toch niet de bedoeling dat ik de decoder dagelijks moet her opstarten?Groeten Thimothy
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.