Bij netflix heb ik op mijn v7 decoder geen 5.1 audio keuze. Hij speelt nochtans wel 5.1 zoals bvb op Discovery.
De ruimtelijke audio komt er wel door. Ik heb een 57Mbps download op mijn V7.
Wat doe ik verkeerd. Ooit heeft het wel gewerkt.
Mvg, Guido
Bij netflix heb ik op mijn v7 decoder geen 5.1 audio keuze. Hij speelt nochtans wel 5.1 zoals bvb op Discovery.
De ruimtelijke audio komt er wel door. Ik heb een 57Mbps download op mijn V7.
Wat doe ik verkeerd. Ooit heeft het wel gewerkt.
Mvg, Guido
Update:
Via de app op mijn panasonic bluray speler krijg ik wel de 5.1 audio keuze.
Bij netflix heb ik op mijn v7 decoder geen 5.1 audio keuze. Hij speelt nochtans wel 5.1 zoals bvb op Discovery.
De ruimtelijke audio komt er wel door. Ik heb een 57Mbps download op mijn V7.
Wat doe ik verkeerd. Ooit heeft het wel gewerkt.
Mvg, Guido
Bij netflix heb ik op mijn v7 decoder geen 5.1 audio keuze. Hij speelt nochtans wel 5.1 zoals bvb op Discovery.
De ruimtelijke audio komt er wel door. Ik heb een 57Mbps download op mijn V7.
Wat doe ik verkeerd. Ooit heeft het wel gewerkt.
Mvg, Guido
Surround staat ingeschakeld maar geen 5.1 keuze, alleen ruimtelijk geluid. Werkt bij uw V7 de 5.1 van netflix?
Bij netflix heb ik op mijn v7 decoder geen 5.1 audio keuze. Hij speelt nochtans wel 5.1 zoals bvb op Discovery.
De ruimtelijke audio komt er wel door. Ik heb een 57Mbps download op mijn V7.
Wat doe ik verkeerd. Ooit heeft het wel gewerkt.
Mvg, Guido
Surround staat ingeschakeld maar geen 5.1 keuze, alleen ruimtelijk geluid. Werkt bij uw V7 de 5.1 van netflix?
De optie”Geen surround sound nooit gebruiken” stond af, maar veranderd niets. Rare omschrijving trouwens.
Als je de Netflix app opent op je V7 ga naar Instellingen in Netflix , daar apparaat selecteren om te zien welke versie van de Netflix app er op je V7 staat bij mij is het deze ( zie foto)
In dien je dezelfde versie heb , ligt het misschien aan de Pickx App versie
Welke app versie heb jij? Je kan dit zien op je V7 via instellingen in support, systeeminfo , App-Versie .
Bij de versie MW 5.7.3 APK 5.139.1 had ik vorig jaar ook geen 5.1 bij Netflix
Sinds versie MW 5.7.3 APK 5.140.1 wel 5.1 bij Netflix. ( Ik heb ondertussen als tester al de APK versie 5.144.1 maar deze is nog in een testfase )
De recentste Pickx App versie nu is APK 5.142.1
De Netflix App op de V7is geïmplanteerd/gerelateerd aan en in de Pickx App.
Is de Pickx App versie bij u nog niet de 5.142.1 eens een update proberen van de Pickx App
Via instellingen , naar apparaat voorkeuren, naar over , naar systeem update en de OK knop induwen.
De uitrol naar de APK 5.142.1 is gestart op 8 maart 2024 en gebeurd in fases.
Netflix is identiek.
App versie is 5.144.1
Lijkt me in orde te zijn.
Toch al bedankt.
Indien niet dan even de Netflix App resetten .
Ga via instellingen naar Instellingen toestel , naar Apps , naar Netflix en updates verwijderen selecteren en OK knop induwen. (Alle gegevens van Netflix zullen worden gewist krijg je te zien alvorens nogmaals OK te drukken) Hier nogmaals bevestigen via de OK knop op je afstandsbediening. (Vergeet zeker niet je gebruikersnaam en wachtwoord te noteren , want het kan zijn dat je dit opnieuw moet invoeren na de update hieronder beschreven)
Vervolgens de V7 opnieuw opstarten en via Google Play store ( Via Apps boven aan in het opstartscherm op de v7) de Netflix update uitvoeren op je V7. Je V7 opnieuw opstarten , vervolgens Netflix openen en inloggen ( zou normaal automatisch gaan , Netflix onthoud je gegevens gekoppeld aan het apparaat). Hopelijk is het nu in orde .
Al het bovenstaande gedaan maar niks werkt. Enkel ruimtelijk geluid.
Toch bedankt.
Mvg, Guido
Indien niet dan even de Netflix App resetten .
Ga via instellingen naar Instellingen toestel , naar Apps , naar Netflix en updates verwijderen selecteren en OK knop induwen. (Alle gegevens van Netflix zullen worden gewist krijg je te zien alvorens nogmaals OK te drukken) Hier nogmaals bevestigen via de OK knop op je afstandsbediening. (Vergeet zeker niet je gebruikersnaam en wachtwoord te noteren , want het kan zijn dat je dit opnieuw moet invoeren na de update hieronder beschreven)
Vervolgens de V7 opnieuw opstarten en via Google Play store ( Via Apps boven aan in het opstartscherm op de v7) de Netflix update uitvoeren op je V7. Je V7 opnieuw opstarten , vervolgens Netflix openen en inloggen ( zou normaal automatisch gaan , Netflix onthoud je gegevens gekoppeld aan het apparaat). Hopelijk is het nu in orde .
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik nog geen fiber heb?
Groetjes Guido
Nee daar zal het niet aan liggen, maakt niet uit of het signaal via koper of fiber binnenkomt.
Nee daar zal het niet aan liggen, maakt niet uit of het signaal via koper of fiber binnenkomt.
De snelheid mss wel, ik zit op 57Mbps
Die snelheid is hoog genoeg zelfs om uhd/4K te streamen :
Bij elke kwaliteit van het beeld hoort een andere aanbevolen minimumsnelheid van je internet. Zo heb je minstens 0.5 mbps nodig om überhaupt naar Netflix te kunnen zijn, maar heb je voor films en series in Ultra HD maar liefst een snelheid van 50x zo veel nodig (25.0 mbps). Alle aanbevolen internetsnelheden per beeldkwaliteit zijn hieronder te vinden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.