TIP: Omdat de PX forummedewerkers je hiermee verder zouden kunnen helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers je hiermee verder zouden kunnen helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Ik vulde mijn profiel aan. Bedankt Martin.
@Kathy_V1976 Ik heb deze terug geactiveerd via order R000000110000P0YX8.Groetjes,Joel
Dankjewel!
Beste,
ik ben reeds 5 jaar trouwe klant bij jullie en ben tevreden van jullie dienstverlening. Echter vind ik wel dat ik na 5 jaar toch recht heb op jullie getrouwheidspremie? Alvast bedankt om dit te bekijken en in orde te brengen.
@FDBR Dit is in orde. Groetjes, Luc
Hallo,
Ik merk vandaag op mijn factuur van februari dat de promotie: Uw trouw beloond op internet -5 euro en telefoonlijn -5 euro (getrouwheidspremie) is verstreken, kunnen jullie dat terug activeren a.u.b.?
Alvast bedankt,
mvg
@jdm_01 Dit is in orde. Groetjes
@jdm_01 Dit is in orde. Groetjes
Beste Luc,
Alvast bedankt.
mvg
Janick
Tip: noteer in het login-profiel je klantgegevens (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Dus als ik het goed begrijp kan men privé berichten via “ticket” versturen?
mvg
Is niet helemaal het zelfde als je een privé bericht stuurt naar een PX medewerker krijgt hij dit bericht op zijn naam binnen en via ticket kan ieder PX medewerker dit lezen maar zij zullen dit zo maar niet lezen/opmerken, tenzij ze er specifiek om gevraagd hebben om gegevens in je veld ticket te zetten, om bv verder te kunnen met het probleem of met wat je gevraagd hebt in je bericht.
Beste,
Mijn klantennummer is 622000196
In april 2023 hebt u mij de getrouwheidspremie toegekend. Ik zie nu op mijn aanrekening dat deze weg is. In maart 2024 betaalde ik 66,49 euro en nu is mijn aanrekening voor april 2024 gestegen naar 72,09 euro. Zou u de getrouwheidspremie voor 2024 weer kunnen activeren en toekennen aub?
alvast bedankt.
Freya
Ter info, in afwachting dat een PX moderator je hierbij verder helpt:
Is het inderdaad zo dat deze korting jaarlijks moet vernieuwd worden.
@Proximus_Moderatoren
FDBR heeft hiervoor een nieuwe post aangemaakt → Aanvraag getrouwheidspremie 2024 | Proximus Forum
Dag Martin,
dankjewel voor uw snelle reactie. Moet ik hier zelf verder nog iets voor ondernemen of zal uw collega mij verder helpen en de getrouwheidspremie weer activeren?
Dag Martin,
dankjewel voor uw snelle reactie. Moet ik hier zelf verder nog iets voor ondernemen of zal uw collega mij verder helpen en de getrouwheidspremie weer activeren?
@FDBR
Nee gewoon afwachten tot een Proximus moderator op je Bericht reageert
@Proximus_Moderatoren
FDBR heeft hiervoor een nieuwe post aangemaakt → Aanvraag getrouwheidspremie 2024 | Proximus Forum
Dag @FDBR er wordt opnieuw getrouwheidskorting geactiveerd vanaf 01/05/2024 - bevestingsmail volgt! Ik sluit dubbele vragen/topics. Groetjes, Heidi
Beste Heidi,
Hartelijk dank dat u de getrouwheidspremie terug hebt toegekend. Dus vanaf 01/05 betaal ik dan terug maandelijks € 66,50?
alvast bedankt.