Mijn Tv maakt geen connectie meer sedert zaterdagavond. Alles geprobeerd, niks helpt. Kabels uitgetrokken, proberen te resetten. Telefonisch contact opgenomen ==> melden technish probleem en ze zijn er mee bezig terwijl internet perfect werkt en in de buurt geen werken zijn, ook geen moeilijkheden bij andere mensen. Jullie zijn telefonisch gewoon niet onbereikbaar terwijl er staat 7/7!! Chat via de site gaat ook al niet, ook niet bereikbaar. Wat is dit toch zeg? Kunnen de mensen niet gewoon worden geholpen en een technieker sturen? Als dit nog aanblijft, zie ik mij verplicht om een andere provider te nemen! Dan zal ik misschien vlugger tv hebben
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Indien probleem nog niet is opgelost, laat het ons zeker weten? Vul zeker je forum profiel al verder aan.
mvg
tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.