Sinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Zijn al je contacten nog opgeslagen in je telefoon?
Ja. Contacten staan nog in telefoon
De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.
De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.
Gewoon afwachten nu tot een PX moderator hier reageert
.
goedemorgen,
ik kan het nummer vermeld in je profiel niet terugvinden: kan je eens nakijken, aub?
mvg
Tina
Hey. Sorry. Nummer staat juist nu. Is pay&go
Enig idee wanneer probleem opgelost zou worden?
Beste Luc. Nog altijd niet opgelost. Zie foto.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.