Beantwoord

inkomende oproepen als anoniem

  • 16 March 2024
  • 11 reacties
  • 123 Bekeken

Sinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen

icon

Beste antwoord door Martin 16 March 2024, 14:14

Bekijk origineel

11 reacties

@Kokochanel 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Kokochanel 

Zijn al je contacten nog opgeslagen in je telefoon?

 

Ja. Contacten staan nog in telefoon 

@Martin 

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  

@Martin

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  

Gewoon afwachten nu tot een PX moderator hier reageert.

Reputatie 7
Badge +3

@Kokochanel 

goedemorgen,

ik kan het nummer vermeld in je profiel niet terugvinden: kan je eens nakijken, aub?

mvg

Tina

 

Hey. Sorry. Nummer staat juist nu. Is pay&go 

Enig idee wanneer probleem opgelost zou worden? 

Reputatie 7
Badge +3

@Kokochanel  Dit zou in orde moeten zijn? Laat je nog iets weten?  Groetjes Luc

Beste Luc. Nog altijd niet opgelost. Zie foto. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kokochanel Heeft u al eens geprobeerd om uw simkaart in een ander gsm-toestel te steken om te kijken al het dan wel werkt.Groetjes,Joel

Reageer