Vraag

"bestelling" vooraanleg annuleren

  • 1 April 2024
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Tijdens een telefonisch onderhoud tussen een medewerker van Proximus en mijn schoonmoeder (83 jaar) werd haar gevraagd of ze akkoord was om een nieuwe telefoonkabel te leggen. Ze dacht dat dit een noodzakelijke interventie was en ze ging telefonisch akkoord, niet wetend dat het in werkelijkheid om de vooraanleg van een fiberaansluiting ging. Nadien kreeg ze dan een  “bevestiging van uw aanvraag”. Hoe kunnen we deze bestelling nu annuleren? Op de site van Myproximus blijkt het niet zo simpel te zijn om dit makkelijk te regelen. Graag advies over de te volgen (sluitende) werkwijze. Alvast bedankt voor alle nuttige info.


3 reacties

@BertVandenHerrewegen 

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen verder natrekken en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden, zoals  zoveel mogeijk gegevens omtrent je schoonmoeder, klantnummer, adres van haar aansluiting enz...
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb de aanvullende gegevens zoals gevraagd verdere aangevuld in Mijn Profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@BertVandenHerrewegen

Ik heb haar klantgegevens en het order gevonden.

De vooraanleg is nog geen contract voor producten via glasvezel.

Momenteel zijn er enkele voorbereidingen voor dat gebied.  De definitieve uitrol kan nog een hele tijd op zich laten wachten. 

En er staat duidelijk bij vermeld dat klant niet geïnteresseerd is in Fiber. 

dus ze gaat voorlopig niet meer gecontacteerd worden. 

groeten

tina

Reageer