Skip to main content

Sinds ik ben overgestapt naar pay&go komen al mijn inkomende gesprekken binnen als zijnde anoniem. Nummerherkenning staat aan. Hoe op te lossen

@Kokochanel 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, zoals het betrokken nummer waarover het probleem hier gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Kokochanel 

Zijn al je contacten nog opgeslagen in je telefoon?

 


Ja. Contacten staan nog in telefoon 


@Martin 

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  


@Martin

De gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Dank om in orde te brengen a.u.b.  

Gewoon afwachten nu tot een PX moderator hier reageert.


@Kokochanel 

goedemorgen,

ik kan het nummer vermeld in je profiel niet terugvinden: kan je eens nakijken, aub?

mvg

Tina

 


Hey. Sorry. Nummer staat juist nu. Is pay&go 


Enig idee wanneer probleem opgelost zou worden? 


@Kokochanel  Dit zou in orde moeten zijn? Laat je nog iets weten?  Groetjes Luc


Beste Luc. Nog altijd niet opgelost. Zie foto. 

 


@Kokochanel Heeft u al eens geprobeerd om uw simkaart in een ander gsm-toestel te steken om te kijken al het dan wel werkt.Groetjes,Joel


Reageer