Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
SIM kaart dient enkel voor data en is geplaatst in een TP-Link die verbonden is met verschillende laadstations. Laadstations hebben elk een apart IP-adres via de TP-Link.Hoe zou ik de TP-Link vanop afstand kunnen benaderen?Via het toegekende public IP adres kunt u normalerwijze de betrokken TP-link benaderen→ Bericht voor een Proximus moderatorGSM-nr voor dit public IP adres staat in forumprofiel en is dus niet voor mijn persoonlijk gsm-nummer
Ik heb na het te testen maar 52 mbps maar ik betaal voor 100 mbps ik heb de internet 6 box dat 40 procent sneller zou zijn maar dat is niet zo zijn er nog mensen met dit propleem bij proximus zeggen ze dat dit normaal is.
Bestaan er voordeeltarieven voor vzw’s met een sociaal doel? Wij zijn een Tejo-huis (gratis laagdrempelige, kortdurende, professionele therapie door therapeuten-vrijwilligers aan jongeren) in opstarting in Dendermonde en hebben internet, vaste telefoonlijn en GSM-abonnement nodig.
Beltijd verlengen lukt niet, dit op 2 gsm’s. 30 seconden lukt niet! Naar Proximus gebeld voor een oplossing! Naar de Proximus winkel drie keer geweest, laatste keer hebben ze men simkaart vervangen. Niets helpt, vanaf we een nieuwe abonnement hebben fiber. Is het van 30 seconden naar 15 seconden gegaan!
Ik heb op de pc PICKX TV app, de zendervolgorde aangepast. Dat heeft goed gewerk voor mijn tv, mijnpickx app op mijn telefoon echter op de pickxapp op mijn pc is de zendervolgorde op live TV een zooitje, in het geheel niet zoals ik ze veranderd had. In de TV gids staat de volgorde wel goed.Ik heb van alles geprobeerd, zelfs de app opnieuw geladeb maar het resultaat blijft het zelfde. En de chat robot begrijp mijn vraag natuurlijk niet
hoe stel ik portforward in op mijn internetbox via myproximus?Ik ben een leak in het vak
Beste ForumhelpersBeste technici Wij zijn geruime tijd trouwe klant bij Proximus. Steeds tevreden klant ook.De laatste twee jaar verliezen we echter stilaan ons geduld. Net zoals zovele gezinnen met opgroeiende kinderen, hebben we tegenwoordig steeds meer nood aan goed functionerend WiFi-netwerk. Aangezien dat laatste hoe langer hoe meer een probleem aan het worden was, hebben we behoorlijk snel al een extra booster gekocht om het signaal tot op onze zolder te versterken.Vorig jaar merketen we jammer genoeg dat dit nog niet voldoende was. Ik heb enkele keren hulp gezocht via chat en telefoon en steeds was het antwoord: “WiFi-signaal versterken met booster.” Ondertussen hebben we er dus 3. Echter, ons probleem van een zwak en wegvallend WiFi-signaal is nog steeds niet opgelost. Omdat ik al lang vermoed dat er een ander probleem moet zijn, heb ik talloze telefoontjes gepleegd met een vraag om hulp. Na een tijd kwam er ergens van een of andere operator een soort oplossing: een Happy House
Hallo,is de internet box niet compatibel met bizz call connect?vandaag werd fiber en call connect geinstalleerd, maar de techniek zei dat we de bbox 3 moesten behouden. dank u wel
Heb retourlabel voor modem na opzeggen abo niet ontvangen. Zie in my proximus bij opvolging een heleboel acties staan maar daar is nergens een retourlabel te vinden. Is het de bedoeling dat je die daar kan vinden?Ik vermoed dat er bij proximus iets fout gaat met het versturen van de mails met de retourlabels.ik zie bij opvolging enkel iets onder de rubriek afgewerkt.Hoe geraak ik aan een retourlabel?
Sinds ik TV-BOX V7 heb (een week ongeveer) krijg ik elke dag als ik TV aanzet het bericht GEEN SIGNAAL en moet ik de PROXIMUS-knop op de afstandsbediening intoetsen.Hoe kan dit vermeden worden? Ik meen dat dit te maken heeft met zuinige energie maar ik vind dit wat overdreven.Alvast dankJos
U vraagt mij om een TVbox te vervangen door een nieuwer gratis model.Echter de betreffende TVbox is mijn eigendom en heb ik destijds aangekocht.Aangezien dit toestel perfect werkt voel ik mij genoodzaakt deze niet te vervangen.Ik zal dus ook het nieuwe toestel weigeren omdat ik daarom niet gevraagd heb.Ik wil dan ook vermijden om bij vervanging nog eens maandelijks 8euro extra huurgeld te moeten betalen.Gelieve deze vervanging dan ook te annuleren.R000000110000N028L is het nummer dat jullie eraan toekenden.
BesteIk gebruik nog Outlook 2016 . Nu kregen we de mail dat we uitgaande mails moeten beveiligen.Maar je kan die “STARTTLS” niet aanzetten in Outlook 2016.Wat raden jullie aan?
Blijkbaar maakt de nieuwe Internet Box+ (bbox4) standaard gebruik van WPA3. Ik zou dit willen uitschakelen in verband met oudere toestellen die enkel op WPA2 en 2,4GHz wi-fi werken.Kan ik dit zelf uitschakelen of dien ik hiervoor contact op te nemen met de klantendienst?
de website pickx.be/zenders bestaat zelfs niet want je komt altijd terecht op de website pickx.be/nl en al voer je my proximus login en paswoord in dan kan je gaan naar zendernummers wijzigen hulp en dan kom je terug op een pagina terecht waar je pickx.be/zenders kan aanklikken weeral paswoord en login invoeren en je blijft eindeloos bezig zonder één zendernummer te kunnen wijzigen. forum’s, you tube, allemaal dikke bullshit
Beste,Ik heb momenteel een openstaand saldo van €176,67, en ben al een aantal dagen te laat met de betaling. Indien mogelijk zou ik graag uitstel van betaling krijgen tot en met 27/10. Die dag kan ik meteen de betaling uitvoeren.Alvast bedankt om het te bekijken.Vriendelijke groet,Karolien Renders
Hoe zou het komen dat sommige mp3 bestanden wel uploaden naar Call Connect en sommige niet, waarbij er een foutmelding verschijnt (gewoon: “mislukt”).Bestandsgrootte is zelfde (kleiner dan 2MB).Zijn er andere vereisten voor wachtmuziek media in Call Connect?Bedankt voor een antwoord. mvg,Joost
Hallo,Vorige week zijn we verhuisd en hebben we ons Proximus abonnement meegenomen.De connectie werkt, maar ivm de aansluiting van de kabel in de muur, dat kan toch beter (zie foto), de installator heeft dat witte bakje (zonder referentie erop) aan de telefoonkabel gekoppeld, om zo dan de modem te kunnen aansluiten.Hoe kan ik dit esthetischer afwerken? Ik heb gezocht bij het merk Niko maar zag niets qua stopcontactdozen dat hiermee compatibel is.Bedankt
Op VTMChicago PD31 januari 2024, 23:00 - 23:55Met Replay icoon werkt niet springt steeds naar live uitzending
Bij het opstarten krijg ik steeds een 2-tal schermen waar ik helemaal niets van begrijp.Links staat : Meer info. Je kan op het pijltje klikken, maar er gebeurt niks.Onderaan kan ik weigeren of akkoord gaan. Heb al op beide geklikt.En bij het volgende scherm krijg ik : Consent niet opgeslagen. We konden je update niet registreren.Klik ik daar op OK, dan krijg ik het klassiek scherm zoals ik eerst zou verwacht hebben.Ik heb de app al verwijderd, terug geïnstalleerd, zelfde resultaat.
Helloiemand nog een probleem hiermee ?ik bekijk een opgenomen programma of een aflevering in replay, na enkele minuten blokeer dit en herstart de aflevering of stopt hij onmiddelijk.. al een nieuwe decorecorder gehad maar doet het zelfste als de vorige … heeel irritant als je iets wil bekijken die je hebt opgenomen
Ik probeer een smartphone met dataphone optie te bestellen. Als ik dit doe krijg ik de melding dat ik maar 3 toestellen tegelijk kan bestellen. Dit terwijl ik momenteel maar 1 toestel met dataphone optie heb lopen en dat op het nummer van mijn vrouw.Ik heb dus geen 3 toestellen zoals aangegeven als ik mijn bestelling probeer te doen. Is hier een oplossing voor?
Hoe kan ik het kinderslot resetten na verkeerde ingaven pincode?
Als ik via de app een WiFi test wil doen, krijg ik de melding dat mijn Privé wifi-adres moet uitschakelen om van alle wifi functionaliteiten van My Proximus te kunnen profiteren. Alleen had ik die instelling al uitgezet op mijn thuis netwerk. Hoe los ik dit op? Mvrgr,Bert
Op 10 februari zou er tusse 8 en 17 uur fiber worden geinstalleerd. De hele dag op je vrijedag te hebben gewacht arriveerden ze er om 17:30 pas. Het werd al bijna donker. Maae toch zonder overleg zijn ze in lijn vooeruin tegels beginnen uitkappen en uitslijpen. Wij hebben nog geen jaar geleden onze tuin voor veel geld laten betegelen. Natuurlijk zeiden ze na een half uur dat ze vandaag de werken niet meer kunnen afmaken, want het was al veel te laat. Ze hebben de tegels dan weer dichtgedaan, op zijn kop, met schade van slijpen en hakken en zonder de voegen fatsoenlijk terug te voegen. Het vervelendste van al is dat ze midden in de tuin begonnen zijn, dus niet eens aan een zijkant voor minder schade zicht. Daarnaast waren wij totaal niet op de hoogte van hoe en wat. Toen wij opgebeld werden om fiber te installeren is ons ook niet gevraagd of ons tuin snel toeganklijk is. Als dat al gevraagd, zou zijn dan hadden ze hier al om 8 uur kunnen komen en niet voor niks. Aangezien wij niet wiste
Besten,Het email adres Edmond.Verstraeten@skynet.be wordt misbruikt door een ex lid van de Raad van Bestuur van de vzw Edmond Verstraeten-kunstschlder die een paar jaar geleden ontslag nam. (Eric Rumes) Toen hij werkzaam was heeft hij het gekoppeld aan zijn eigen email adres eric.rumes@skynet.be. Op welke manier kunnen we het gebruik hiervan stoppen? Ondertussen hebben we binnen de vzw Edmond.Verstraeten@proximus.be gecreëerd. Hij beschikt niet over een legale entiteit en ontwikkelt allerlei commerciele activiteitern, zoals de verkoop van boeken met gestolen data uit de vzw. Het zou ons helpen moest het email adres Edmond.verstraeten@skynet.be buiten gebruik worden gesteld.Met dank voor Uw hulp
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.