Skip to main content
Vraag

Hoe terug naar vorige versie decoder?

  • May 8, 2024
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Forum|alt.badge.img

APP-versie   6.147.2 geeft te veel problemen op mijn  TV.

Hoe kan ik terug naar de vorige versie zonder mijn opnames te verliezen?

Ik betaal nu 10€ meer voor minder doordat jullie mijn abonnement zomaar omgeschakeld hebben en ik vind dit niet ok.

Al twee dagen kan ik geen gebruik maken van alle mogelijkheden waarvoor ik betaal.
Herstarten van decoder en modem lost het probleem niet op. Na de “drukste” avondperiode lost het probleem zich van zelf op, maar dat vind ik nogmaals niet ok.

De internetconnectie werkt normaal.

Graag een antwoord via mail of forum, ik kan niet telefoneren door chronische ziekte.

 



 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 8, 2024

@eva loena 

Je aansluiting voor de digitale tv is gewijzigd naar de nieuwe tv backend.

Dit is helaas onomkeerbaar.

Wat werkt er precies niet?

 

Geert


Martin
  • May 8, 2024

TBI:

Hier werd door @eva loena ook al het probleem aangehaald → bekijken opnames afgebroken sinds update | Proximus Forum