Wij huren een V5 met harde schijf.
Naar ik verneem zou deze gratis vervangen worden door de nieuwe TV-Box.
Kan u mij laten weten wanneer deze omruiling zou gebeuren?
Wij huren een V5 met harde schijf.
Naar ik verneem zou deze gratis vervangen worden door de nieuwe TV-Box.
Kan u mij laten weten wanneer deze omruiling zou gebeuren?
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
ForumProfiel is bijgewerkt
Dankuwel!
Bij mij werkt de V5 met harde schijf nog steeds goed. Houden zo nog geen omruiling
De Android TV-Box is nu al enkele weken in gebruik en we zijn heel tevreden met de nieuwe decoder.
Het vraagt enige aanpassing voor het gebruik maar eens je deze gewoon bent is het een heel gebruiksvriendelijke interface.
We stellen een opvallende verbetering van de beeldkwaliteit vast.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.