Skip to main content

Voor een tweede tv een tv box v6 gekocht.  Na aansluiting deed hij een update en werkte perfect. De volgende dag geen beeld. Reset gedaan. Deze reset blijft hangen, na 2 uur nog steeds geen verder scherm.

Welke oplossing hiervoor ?

Mogelijks heeft hun systeem gedetecteerd dat dit een tweedehands decoder is die normaal gezien voor het recyclagepark bedoeld was?

Enfin, omdat de PX moderatoren je verder info zouden kunnen geven als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst om iets te verduidelijken.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Forumprofiel aangevuld


Niet opgelost...!


@Cirevdb We verkopen geen decoders, maar verhuren ze enkel. De V6 wordt uitgefaseerd. Als deze vervangen wordt bij een klant wordt deze na een maand volledig buiten dienst gezet en kan die niet meer geactiveerd worden op een andere lijn. Dit zal dus hier ook het geval zijn. Als je nog een extra decoder nodig hebt, kan je deze best huren om onnodige kosten te vermijden. Op deze manier wordt je decoder automatisch up-to-date gehouden door ons. 


Reageer