Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
We verbinden standaard door naar ons telesecretariaat binnen bepaalde uren. Wanneer ik een welkomtboodschap instel lijkt deze echter secundair aan de nummerdoorschakeling. Pas wanneer ik de doorschakeling uitschakel speelt de boodschap af. Kan ik dit oplossen zodat eerst de boodschap te horen is en dan de doorschakeling?We hebben een Bizz Call Connect Advanced licentie.
Wanneer ik mijn instellingen probeer te wijzigen krijg ik steeds een error 500 melding, ik heb mijn modem geprobeert naar fabrieks instellingen te zetten via de myproximus app en daar kreeg ik ook een error 500. Ik heb het ook manueel geprobeert door 15 seconden lang de reset knop met een pen vast gehouden.
Ik word op mijn vaste lijn opgebeld en als ik opneem hoor ik mijn eigen stem in de luidspreker en niemand anders wat zou dat kunnen zijn?
Ik kan niet inloggen, ik krijg steeds dezelfde foutmelding : “Er is een fout opgetreden. (Foutmelding: 1008)”
@tina.b @Luc.M @HeidiE @Joel M Voor beide gsm-nummers in ons Flex S-pack heb ik via MyProximus de mobiele betalingen gedeactiveerd. Is dit goed doorgestroomd in het systeem en staat het niet meer actief?Aanvullend ontving ik zonet een sms met de mededeling: “je mobiel is gemigreerd in Pack”. Wat wordt hiermee bedoeld?
Goede avond! Graag had ik via deze weg proberen te achterhalen wat het probleem kan zijn in volgend verhaal. Vorige week maandag zijn de techniekers langs geweest om Fiber te installeren. In eerste instantie verliep dit vlot en werkte het internet nog. De dag nadien echter was er ineens geen internet meer. Ik heb dit gemeld via chat en op woensdag kwam een technieker maar deze kon niets doen. Ik nam terug contact op met de klantendienst op aanraden van de technieker. Die stuurden opnieuw een technieker op vrijdag. Ondanks dat deze uren heeft doorgebracht bij ons thuis heeft hij geen oplossing kunnen vinden. Ook zijn coach en andere collega's konden niets meer doen. De technieker is vertrokken en belde me later op om een afspraak in te plannen. Deze afspraak heb ik kunnen maken via chat. De technieker moest gisteren (woensdag) terug langs komen maar ik heb hem niet gezien. Sterker nog, de afspraak is door Proximus zonder enige toelichting geannuleerd. Toen ik via chat vroeg waar hij ble
GeachtePickx app functioneert niet meer op mijn Samsung a53Hem eraf gesmeten. Opnieuw geïnstalleerd maar blijft koppig.Heb niets veranderd aan instellingen?
mijn guide blijft laden maar er komt niets op t scherm?reds gereset, alles opnieuw geladen etc maar blijft laden maar er komt geen gids inhoud zichtbaar reeds een aantal weken aant proberen te herstellen?
Sinds enkele dagen probeer ik het tariefplan van het 2e gsm toestel aan te passen doch steeds krijg ik een melding dat mijn bestelling in behandeling is en de aanpassing slecht daarna kan gebeuren.Ik heb echter geen bestelling in behandeling ……. Wat kan ik daaraan doen?
Wij zijn sinds kort overgeschakeld naar proximus (fiber). De installatietechnieker was zeer gehaast en had maar de helft gedaan van wat hij had moeten doen (de volgende dag kwam er al een andere technieker alles verder afwerken, en de problemen oplossen. Met als gevolg dat wij sinds onze aansluiting problemen hebben met het netwerk: De eerste dagen werkt alles redelijk, dan begint de wifi uit te vallen, eerst sporadisch, maar het verergert zeer snel, en na ongeveer 2 weken valt het netwerk -router, internet box+, booster+, tv, ook geen verbinding meer met mobiele netwerk enz- elke 3 (!!) minuten uit op alle toestellen, en moet alles terug opstarten. En tegen dat dit is gebeurd, valt alles terug uit...Er zijn ondertussen reeds 5 of 6 techniekers geweest, alles is reeds 1 of meerdere keren vervangen, gereset, en volledige gereset: en een dag later begint dit terug opnieuw... Ik heb ondertussen zelf wat zitten zoeken met command prompt, Fing, opzoeken MAC en IP-adressen, WHOIS enz… en v
Ik heb in mijn abonnement recht op een gratis domeinnaam.Ik kreeg een bericht dat Clearmedia het beheer van deze dienst overneemt.Blijft deze domeinnaam nog steeds gratis na het overzetten naar Clearmedia, die deeluit maakt van de Proximus group?
Belangrijk in verband met de melding van de Pickx App enkel beschikbaar op een toestel met HD ondersteuning Probeer eens om de SD zenders te bekijken via de Pickx App deze zijn te vinden vanaf nummer 401Als je daar ook nog de melding krijgt over HD foutmelding dan is het probleem niet toestel gerelateerd. Dan zit het probleem inderdaad bij de Pickx App.Ik maak deel uit van de Beta Pickx App testers.Test even of de SD stream kan worden bekeken. En graag feedback.
..
Hallo,Ik heb 21/02 een smartphone met abonnement besteld (bestelnr. R4WEBSHOP023001105), et die zou maandag geleverd worden in een afhaalpunt. De link in de e-mail om de bestelling te volgen werkt niet, en op MyProximus staat er nog altijd dat de bestelling klaargemaakt wordt (en de link naar de details werkt ook niet). Wanneer mag ik deze bestelling verwachten?Mvg
Beste, wij hebben de nieuwe internetbox ontvangen maar kunnen deze niet ophangen. Is het mogelijk om een muurbeugel te bekomen hiervoor. Zo ja, via welke weg of op welke manier.alvast bedankt. met vriendelijke groeten,Miek Vc
Krijg steeds de melding dat stream niet beschikbaar is op pickx. Heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd maar lukt nog steeds niet. Wat kan ik nog doen?
Beste, We hebben een oude telefooncentrale ‘Vivaldi’ met bijhorende parlofoon. Dit werkt al een 30 jaar goed en wel. De technieker die fiber komt installeren zegt dat dat beiden niet compatibel zijn. Weet iemand hier iets meer van ? IK vermoed dat je een klassieke telefoon (twee koperen draadjes) met stekker (RJ11) kan blijven aansluiten. Die centrale zouden we dan ook moeten kunnen behouden ? A.
Meer dan een jaar geleden leggen ze fiber in onze wijk , 1 juli komen ze status woning maken ,.. dan eindelijk feb komen ze de kabel binnen leggen en dan dan slaag je er niet in om een afspraak te maken ,.. na een maand vele aanvragen en dossiers later : geen oplossing , zo snel is die fiber niet 🧐
Beste, in mijn profiel heb ik enkele dagen geleden een ticket aangemaakt om ook te kunnen genieten van een getrouwheidskorting, moet ik verder nog iets ondernemen ?Alvast bedankt
2 maanden geleden via de chat contact genomen omdat de vaste lijn het niet deed. Antwoord was dat er inderdaad een probleem was en dat men er mee bezig was. Na 2 dagen werkt het weer.Vorige week weeral enkele dagen zonder lijn. Contact via chat en ja hoor, er was een probleem en men was ermee bezig.Vandaag nog altijd geen vaste lijn.Enige idee wanneer de lijn toch weer zal werken?
Sinds 2-tal weken kan ik geen mail meer versturen via Outlook. Heb contact gehad met Proximus, dit zou normaal vanzelf opgelost raken maar we zijn ondertussen 2 weken verder en nog niks…
Beste, Als nieuwe beginnende zelfstandige had ik het lumineuze idee om een nieuwe S24 Ultra te preorderen met abonnement via Proximus. Op 19 januari plaatste ik de order, doch had al snel door dat hier iets niet in orde was. Naarmate de dagen vorderden, bleef de status van mijn bestelling onveranderd. Mijn nieuw toegewezen klantennummer deed mij ook al vermoeden dat mijn bestelling mislukt was (klantennummer 123456). Bij telefonisch contact met de medewerkers op de voorgestelde dag van verzending bleek dat ze mijn bestelling nergens konden terug vinden, doch dat ik nog enkele dagen geduld diende te hebben daar enkele gsm’s niet in stock waren. Uiteindelijk begin februari naar een Proximusshop gegaan, waar ik te horen kreeg dat dit mogelijks een spookorder betrof. De bestelling werd geannuleerd en een ticket werd opgesteld (op 3 februari). Ter plaatse dan maar de gsm aangekocht en een abonnement afgesloten. Ik werd kort daarop gecontacteerd omtrent de terugbetaling van het reeds betaald
Net mail binnengekregen : “Bescherm je mailbox vandaag nog tegen fraudeurs” … blijkbaar dienen de instellingen voor de mailprogramma’s aangepast te worden.Heb geprobeerd deze instellingen te vinden : onbegonnen werk. De voorbeelden die gegeven worden in de mail matchen niet met de wijze van instellingen in mijn mailprogramma’s .Wij gebruiken : outlook 2013 op PC , mail op smartphones ( ingesteld met Proximus gegevens ) en op ipad ( eveneens met Proximus gegevens ).Kan bijvoorbeeld nergens vinden : authentificatie vereist ….Het verontrustende is dat na 7 dagen er geen mailing meer mogelijk is ……Hoe kan dat opgelost worden ?ro
Na enkele dagen een V7 decoder te gebruiken, moeten we vaststellen dat heel het menusysteem op niks trekt:Om naar opnames te gaan: ja de home en dan 3 x rechts en OK (geen directe toets meer om lijst op te roepen van opnames en geplande opnames)Dan krijg je al een resem reeds gekeken opnames (lijn 1 van de 3) waarin je kan kiezen om verder te kijken : NERGENS een optie om die definitief te stoppen of te wissen. Een regel lager ( Lijn 2 van 3) de opnames naast mekaar, zonder enige datum of uur. Je kan er op klikken, blijkt een “serieopname” te zijn volgens het symbool op het kleine beeld, maar je kan het kiezen, en komt dan op een startscherm --geen enkele aanduiding waar je mee bezig bent-- je moet eerst de opname starten, om te zien of het die aflevering is die je al bekeek (en je moet de vorige dus gezien hebben om dat te weten)of een andere. Je kan dan wel kiezen voor wissen maar je weet gewoon niet wat (staat serie wissen, ook voor enkelvoudige opname) Je klikt hier dus blin
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.