Skip to main content

factuur is betaalt en klantendienst zegt dat het is doorgekomen maar er staat online dat de betaling no doorgaat.

  • May 15, 2024
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Dit is heel vervelend want ik kan mijn andere factuur hierdoor niet betalen en nu sta ik zonder internet in mijn huis.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 15, 2024

@Selda Kose 

ik zie dat er betalingen in andere volgorde zijn binnengekomen

ik vraag boekhouding om alles op een correcte boeking te doen en zo spoedig mogelijk heractivatie te doen.

groeten

Tina 


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 15, 2024

Heel erg bedankt Tina.b

ik hoop dat dit probleem wordt opgelost.


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 15, 2024

Tina.b ik heb een vraag.

Hoelang zal het maximaal duren voordat het probleem is opgelost?

 

- Selda Kose


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 17, 2024

@Selda Kose Dit zou uiterlijk vandaag in orde komen.Groetjes,Joel