Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Proximusmedewerkers zijn niet aanwezig in het weekend. Maandag zijn ze weer beschikbaar.
Om u te kunnen helpen zullen zij uw gegevens nodig hebben, daarom : is uw forumprofiel bijgewerkt?
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
@HC7
is het de V5 die je wil stopzetten?
Dan doen we het nodige
groetjes
Tina
Beste @tina.b,
Is inderdaad TV Decoder V5 compact full ins dat mag stop gezet worden.
Alvast bedankt.
HC
@HC7 Ik heb de opzeg van de decoder V5 Compact ingediend via order R000000110000TNCFS. Retourlabels volgen via mail.Groetjes,Joel