Hoi, wanneer ik de modem met wifi 6 wil aanvragen krijg ik volgende foutmelding (zie foto onderaan).
Zou een moderator deze bestelling alsnog kunnen laten doorgaan?
Alvast bedankt :)
Hoi, wanneer ik de modem met wifi 6 wil aanvragen krijg ik volgende foutmelding (zie foto onderaan).
Zou een moderator deze bestelling alsnog kunnen laten doorgaan?
Alvast bedankt :)
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er nog bijkomend zou om gevraagd worden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Top bedankt!
Ik heb net hetzelfde probleem, kunnen jullie dit even bekijken aub.
Dank
Wat voor nut heeft dit forum? Of moet ik nieuw topic starten voor exact het zelfde probleem?
Bedankt
Wanneer heb je recht op een nieuwe modem (WiFi 6) zonder bij te betalen Alvast bedankt voor het antwoord.
De Internet Box is beschikbaar voor jou:
Schakel naar de Internet Box via MyProximus
De Internet Box is beschikbaar voor jou:
Bij de supereure ervaring heb je een pack met vaste lijn, heb je recht op een gratis booster en heb je een emergency garantie bij wegvallen van het internet (via smartphone).
Voor het overige denk ik niet dat er een echt verschil is (de prijs uiteraard)
Maar kort en duidelijk: een vaste lijn in je pack houdt in dat je een pack met een superieure ervaring hebt. met opzeggen van de veste lijn verlies je die superieure (?) ervaring. (sic)
https://www.proximus.be/fiber-extreme/nl/pack-composer/copper?products=DOVPI,DJCJT,CBIQG
Bij de supereure ervaring heb je een pack met vaste lijn, heb je recht op een gratis booster en heb je een emergency garantie bij wegvallen van het internet (via smartphone).
Voor het overige denk ik niet dat er een echt verschil is (de prijs uiteraard)
Maar kort en duidelijk: een vaste lijn in je pack houdt in dat je een pack met een superieure ervaring hebt. met opzeggen van de veste lijn verlies je die superieure (?) ervaring. (sic)
https://www.proximus.be/fiber-extreme/nl/pack-composer/copper?products=DOVPI,DJCJT,CBIQG
Ik kan hier niet goed volgen want die link hierboven daar kan je ook niet kiezen voor vaste lijn blijkbaar en gaat het alleen over fiber, of zie ik ergens iets over het hoofd ?
Ik kan hier niet goed volgen want die link hierboven daar kan je ook niet kiezen voor vaste lijn blijkbaar en gaat het alleen over fiber, of zie ik ergens iets over het hoofd ?
Klopt eigenlijk, niet mijn fout maar Proximus biedt alleen zijn koper-abonnemeneten aan via een omweg via fiber. Tik maar in op google: “proximus packs”. En dan krijg je … fiber, ze duwen het bijna door je strot op radio en tv en nu via de abonnnementkeuze.
Pas als ik mijn adres invul krijg ik de gewone abonnementen te zien, want nog lang geen fiber mogelijk hier, zoals op zoveel plaatsen on België. En het is die pagina (met de gewone abonnementen) waarvan ik de link postte.
Een mens vraagt zich af: (puur hypothetisch) stel ik heb behoefte aan een internet abonnement en PX biedt mij fiber aan maar dat ligt hier niet, dus geen PX ? ….
Als je de vaste lijn in een pack had je de superieure ervaring.
(zo begrijp ik de website - jouw afbeelding - die door de jaren heen ongewijzigd bleef - behalve de prijs dan)
Misschien beter eerst de V7c aangevraaagd en dan de vaste lijn opgezegd?
Eerst de internet box aangevraagd bedoel je toch hè
oef, ik ben menselijk
Als je de vaste lijn in een pack had je de superieure ervaring.
(zo begrijp ik de website - jouw afbeelding - die door de jaren heen ongewijzigd bleef - behalve de prijs dan)
Misschien beter eerst de V7c aangevraaagd en dan de vaste lijn opgezegd?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.